Applikationer - Hvordan ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Maja_4000

Altså det dér hvor man syer et andet stykke stof på .. Det hedder da sdan , gør det ikke ?

Man skal bruge det der man stryger på , ikk ? Som jeg aldrig kan huske hvad hedder :b

Hvis ikke man har en overlocker , hvordan syer man så rundt i kanten bagefter ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Halløjsa

hej, prøv kig i mine annoncer sælge bukser med bagstaver og andet op, er det sådan du mener..??

Rikke

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

babytwins skriver:

hej, prøv kig i mine annoncer sælge bukser med bagstaver og andet op, er det sådan du mener..??

Rikke

Præcis

Anmeld

13. maj 2011

Halløjsa

på min symaskine har jeg en meget tæt zigzag, den syes ligesom når man laver knaphul.. Tror ikke det er alle maskiner der har den mulighed..

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

babytwins skriver:

på min symaskine har jeg en meget tæt zigzag, den syes ligesom når man laver knaphul.. Tror ikke det er alle maskiner der har den mulighed..

Det er en maskine jeg har lånt , så har ikke brugsforvirring .. Men den KAN lave knaphuller , har bare aldrig fundet ud af hvordan

Kan du måske forklare hvordan symbolet ser ud ? :b

Anmeld

13. maj 2011

Halløjsa

mit er magen til knaphuller, det hedder applikationer.. har forskellige tykkelser på dem...

Anmeld

13. maj 2011

Skouboe

Her er en fantastisk tutorial. Det kan godt være du skal oprette dig som bruger, for at se den, men det tager ikke lang tid.

http://forum.babyxplore.dk/index.php?/topic/418328 -en-applikations-tutorial/

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

Skouboe skriver:

Her er en fantastisk tutorial. Det kan godt være du skal oprette dig som bruger, for at se den, men det tager ikke lang tid.

http://forum.babyxplore.dk/index.php?/topic/418328 -en-applikations-tutorial/

Tak !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.