1. tandlægebesøg - får man ikke sendt et brev?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

patella

Min dreng er meget snart 1½ år og det er deromkring man skal første tandlægebesøg er det ikke?

Jeg har bare intet hørt og mente ellers man ville få brev herom.

Er der nogen der ved dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg tror det er meget forskelligt fra kommune til kommune. Vores børn er alle blevet kaldt skriftligt til kontrol, men først tæt på de 3 år.

Min svigerinde, der bor i en anden kommune har dog allerede fået indkaldelsen til hendes børn når de var omkring de 18 mdr.

Men hvad jeg kender til det, så kommer der altid en indkaldelse på skrift. Men du kan jo ringe til din tandlæge og forhøre dig.

Anmeld

13. maj 2011

Corn

Her hvor jeg bor, får man første tid, når de er omkring 6 mdr. Og derefter hvert år

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

patella skriver:

Min dreng er meget snart 1½ år og det er deromkring man skal første tandlægebesøg er det ikke?

Jeg har bare intet hørt og mente ellers man ville få brev herom.

Er der nogen der ved dette?

Vi fik et brev med posten kort efter jeg havde født - for at fortælle at de indkalder, når hun er 2½ 

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Vi var ved tandlægen første gang, da Mark var 1 år. men der var der kun en enkelt tand  men det var også mere for at han skulle møde tandlægerne, få snakket lidt om tænderne, hvordan man børster dem osv.

tror først han var rigtig til tandlæge, da han var omkring 2-3 år.

Anmeld

13. maj 2011

Melissa´s Mor

Jeg bor i Haderslev kommune og min datter på lige knap 21 måneder har lige modtaget det første brev fra tandlægen hvor i der står indkaldelse til første tjek 1½ år.

Anmeld

13. maj 2011

anmaj

i fredericia kommune hvor jeg bor, der er det når de er ca. 20 mdr.

min søn fik indkaldelse da han var 21 mdr. og jeg var meget tæt på at ringe dertil for at h'øre om de havde glemt os

Anmeld

13. maj 2011

Moar'en

Det er meget forskelligt, vi har lige fået første indkaldelse og Viktor blev 2 i feb.

Anmeld

14. maj 2011

serinasmor

serina fik et brev

hun blev indkaldt lige omkring da hun var et år

men det forskelligt fra kommune til kommune

Anmeld

14. maj 2011

nvm

jeg fik et postkort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.