Weeeeehuuuuuu!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.388 visninger
20 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Halbschön

Jeg gjorde det!!!!! Er videre til næste optagelsesprøve på medicinstudiet;-) så blev det alligevel en god fredag d 13!!! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

merichs

R&N skriver:

Jeg gjorde det!!!!! Er videre til næste optagelsesprøve på medicinstudiet;-) så blev det alligevel en god fredag d 13!!! ;-)

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

YES!!!!! HVOR ER DU SEJ!!!!!

Anmeld

13. maj 2011

sne190810

13. maj 2011

K&S

R&N skriver:

Anmeld

13. maj 2011

prettybutterfly

Kæmpe tillykke!! HVor er det bare fedt for dig! Jeg håber for dig at du får lov at starte hurtigst muligt! Jeg læser selv medicin på KU og det er bare det FEDESTE og mest SPÆNDENDE (og nok også hårdeste) studie OVERHOVEDET!!!!

Hvor har du søgt ind henne?

Mona

Anmeld

13. maj 2011

twinboys

R&N skriver:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillykke

så gi´r hun nok en lille én

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

prettybutterfly skriver:

Kæmpe tillykke!! HVor er det bare fedt for dig! Jeg håber for dig at du får lov at starte hurtigst muligt! Jeg læser selv medicin på KU og det er bare det FEDESTE og mest SPÆNDENDE (og nok også hårdeste) studie OVERHOVEDET!!!!

Hvor har du søgt ind henne?

Mona

Odense;-) min kusine og en kammerat læser også på KU, hvor langt er du? Det har altid været min drøm at læse medicin, men jeg er SÅ dårlig til at gå til eksamen så mit gennemsnit fra gym blev ikke højt nol til kvote 1. Og på daværende tidspunkt havde jeg ikke penge til højskoleophold osv for at forbedre min kvote 2, så jeg begyndte i stedet at læse sygeplejerske som jeg så blev færdig med for snart et halvt år siden... Så fandt jeg ud af St man kunne søge om dispensation for minimumskravene i Odense, så det gjorde jeg;-) jeg havde alle fagene der skulle til, men gennemsnittet var ikke tilstrækkeligt. Første mål var så at opnå dispensationen.. Den fik jeg.. Næste mål var at blive kaldt til 1.optagelsesprøve.. Den klarede jeg;-) 3.mål var at blive 1 af de ca 300 ud af 1700 der gik videre til næste optagelsesprøve ;-) pg det skridt er også klaret nu;-) så nu er det bare at håbe at blive 1 af de 144 der bliver optaget;-)

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

twinboys skriver:

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tillykke

så gi´r hun nok en lille én

Så kom til Kolding og hør Christian Brøns med mig i aften;-)

Anmeld

13. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Fedt!!! Stort tillykke til dig!!!

Kan se du er sygeplejerske.... Giver den udd. adgang til medicinstudiet?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.