I hormonernes vold ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

anynom

Så lige et afsnit af Ugly Betty hvor Betty's søster er gravid og til scanning og så får at vide, at barnet er dødt - nøøøøøøøøøøøj hvor jeg tudede!!!!

Fuldstændig åndsvagt når det bare er en serie, men står selv og skal til NF scanning om ikke så forfærdeligt længe, og fik bare lige det der stik ...

Så nu står den på positive tanker resten af dagen, for selvfølgelig er vores foster i fin form =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

JulieWH skriver:

Så lige et afsnit af Ugly Betty hvor Betty's søster er gravid og til scanning og så får at vide, at barnet er dødt - nøøøøøøøøøøøj hvor jeg tudede!!!!

Fuldstændig åndsvagt når det bare er en serie, men står selv og skal til NF scanning om ikke så forfærdeligt længe, og fik bare lige det der stik ...

Så nu står den på positive tanker resten af dagen, for selvfølgelig er vores foster i fin form =)

Der bragte du så fuldstændig mine hormoner i spasserkramper eller noget i den stil og voldsom tudetur.. vores foster.. ja sorry men det kunne jeg slet ikke håndtere.. men er nok også fordi at vores lille spir allerede er baby og baby modtager smser fra far når far er taget afsted på arbejde..  Men selvfølgelig er det jo "Kun" et foster, det kan jeg bare ikke lige håndtere

Hormonella.dk

Anmeld

13. maj 2011

anynom

Elmer&Amy skriver:

Der bragte du så fuldstændig mine hormoner i spasserkramper eller noget i den stil og voldsom tudetur.. vores foster.. ja sorry men det kunne jeg slet ikke håndtere.. men er nok også fordi at vores lille spir allerede er baby og baby modtager smser fra far når far er taget afsted på arbejde..  Men selvfølgelig er det jo "Kun" et foster, det kan jeg bare ikke lige håndtere

Hormonella.dk

Her i huset er det også baby =) Men når det nu er på sådan et forum som dette tænkte jeg, at jeg hellere måtte bruge den korrekte betegnelse =)

Er ked af din tudetur også =D

Anmeld

13. maj 2011

Carl-Emil's mor

JulieWH skriver:

Her i huset er det også baby =) Men når det nu er på sådan et forum som dette tænkte jeg, at jeg hellere måtte bruge den korrekte betegnelse =)

Er ked af din tudetur også =D

tjaaaeh det kan du vel have ret i, men det håndtere mine skøre hormoner ikke lige idag, men har også bare mega tudedag så det går nok alt sammen jo

Anmeld

13. maj 2011

Maja_4000

Jeg tudede også - Og jeg er IKKE gravid

Anmeld

13. maj 2011

anynom

Det var sgu også sørgeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.