Holdt lægens bud på køn stik? (MD-scanning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Holdt lægens bud på køn stik? (MD-scanning)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.604 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

hekran

Hej piger. Nu har jeg mindre end fire uger til termin og jeg begynder at blive utrolig spændt. Til MD-scanningen i uge 20 mente lægen, at vi får en lille datter. Vi har to sønner i forvejen, så det er så underligt at vænne sig til tanken. Men nu bliver jeg mere og mere urolig. Det er jo snart 20 uger siden MD scanningen og det var kun den ene scanning, så jeg vil gerne høre, om nogle af jer fik en overraskelse ved fødslen eller om lægens bud holdt stik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Kruse90

Har ikke selv prøvet noget

Men min kusine fik afvide af hun fik en pige, og wupti ved fødslen kom der en lille dreng ud
De havde en pige i forvejen.

SÅ han kom hjem i lyserødt tøj

Anmeld

13. maj 2011

karina1980

begge gange har jeg selv gættet kønnet og lægen har givet mig ret og ud er kommet de køn som jeg gættede på

ved min nevø sagde jeg det blev en dreng i det øjeblik hun viste hvordan han sad/lå i min svigerindes mave og lægen kunne 5 min efter give mig ret, så hos hende kom der også det køn ud lægen sagde

Anmeld

13. maj 2011

Lou87

Har stemt blankt for min læge var ikk 100 % sikker..
Grundet at navlestrengen lå lige mellem benene Bandit!

Men hun sagde at sådan li over 50% gættede hun på en pige..
Så hun ville altså ikk ha vi satsede på en pink garderobe endnu

Vi fik så også 3d scanning og der var slet ingen tvivl der om det VAR en pige - og ud kom der en pige

Anmeld

13. maj 2011

Rosa

Vi fik afvide FØR MD at vi 99% sikkert fik en datter - men til MD var det alligevel en lille purk som lå derinde... 

Anmeld

13. maj 2011

Karina

1. graviditet var det en dreng - og det sagde de også til scanning

2. gang var med tvillinger - hvor de til MD scanning sagde en af hver. Dette ændrede de til rutinescanning i uge 24 til 2 piger - hvilket vi også fik.

Anmeld

13. maj 2011

hc=k

Jeg fik afvide at vi skulle have en dreng og fik det

Nogle jeg kender betalte for en kønsscanning og fik afvide at de skulle have en datter, da de så kom til MD var det så en dreng i maven i stedet for.
De har ikke født endnu så ved ikke hvad det ender med

Anmeld

13. maj 2011

heaven

fik at vide at det blev en dreng - og det gjorde det .

Jannie

Anmeld

13. maj 2011

Hvem?

Marita skriver:

Hej piger. Nu har jeg mindre end fire uger til termin og jeg begynder at blive utrolig spændt. Til MD-scanningen i uge 20 mente lægen, at vi får en lille datter. Vi har to sønner i forvejen, så det er så underligt at vænne sig til tanken. Men nu bliver jeg mere og mere urolig. Det er jo snart 20 uger siden MD scanningen og det var kun den ene scanning, så jeg vil gerne høre, om nogle af jer fik en overraskelse ved fødslen eller om lægens bud holdt stik 

Begge gange fik vi af vide vi ventede en dreng  og vi fik to helt fantastiske drenge.

Min veninde fik dog af vide de ventede en pige, (har e dreng i forvejen), så de gik ud og brugte en masse penge på lyserødt og lilla og ups - det blev en dreng mere .9

Anmeld

13. maj 2011

Clisolka

Til MD fik vi at vide, at vi ventede en pige - som overlægen sagde: "Jeg er 1000 % sikker". Jeg blev scannet hver 4 uge, så vi havde rig mulighed for at se kønnet. Men ja, overlægen havde ret, ud kom en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.