Pia. skriver:
Det kan jeg da ikke se noget problem I - du siger da bare til sundhedsplejersken at I opholder jer i sommerhuset i jeres "fritid" og nu er det jo tid for sommerhus så om hun vil komme der ud - det er der da ikke nogen der studser over...
Måske får du et nej... men så har de fleste sundhedplejersker åben i konsultation og der kan du få vejet, målt og snakke ½ time...
Så ingen ko på isen hvis du spørg mig - og så forstår jeg forresten godt du er bitter over det med sommerhus og helårs bolig, det ville jeg godt nok også være hvis det var mig...
Knus Pia.
Baby er ikke helt ude nu der går lige nogle måneder også er det efterår-start vinter når hun skal komme første gang.. men tænker bare lidt at når alt i huset er ok så burde der jo heller ikke være problem i det og vejene er jo ryddet for sne og alt
Det er pisse hamrende irriterende
især når det skelner mellem ens nabohus og ens eget hus 
Og alt andet lige, bo i 2-3 værelses inden i byen på 70 kvm eller i 111 kvm sommerhus med 2 stuer, køkken, 3 værelser, entre , badeværelse, gæste hus og carport, det må da alt andet lige være bedre for en lille ny bebs 
Anmeld