SP kommer til anden adresse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2011

Pia.

Det kan jeg da ikke se noget problem I - du siger da bare til sundhedsplejersken at I opholder jer i sommerhuset i jeres "fritid" og nu er det jo tid for sommerhus så om hun vil komme der ud - det er der da ikke nogen der studser over...

Måske får du et nej... men så har de fleste sundhedplejersker åben i konsultation og der kan du få vejet, målt og snakke ½ time...

Så ingen ko på isen hvis du spørg mig - og så forstår jeg forresten godt du er bitter over det med sommerhus og helårs bolig, det ville jeg godt nok også være hvis det var mig...

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Vores postadresse er i sommerhuset ?  og det har den været i 1½ år, også da jeg blev påkørt og modtog sygepenge gennem kommunen og der blev der ikke sagt noget ??

jamen så skulle der ikke være nogen ko på isen

Men så undrer det mig at I ikke får bøder for at bo ulovligt.. hæhæ! Men det er en HELT anden sag!

Hvis I har folkeregisteradresse i huset, så er det der SP kommer

Anmeld

13. maj 2011

norenberg

i vores kommune kunne det godt lade sig gøre for vi boede hos mine forældre et år med vores den lille, fordi vi renoverede hus...og vi havde stadig adressen i huset hvor vi renoverede....

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jamen så skulle der ikke være nogen ko på isen

Men så undrer det mig at I ikke får bøder for at bo ulovligt.. hæhæ! Men det er en HELT anden sag!

Hvis I har folkeregisteradresse i huset, så er det der SP kommer

Folkeregister adresse og postadresse er ikke det sammen  Vores post bliver sendt derud men folkeregisteret hedder en anden adresse

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Det kan jeg da ikke se noget problem I - du siger da bare til sundhedsplejersken at I opholder jer i sommerhuset i jeres "fritid" og nu er det jo tid for sommerhus så om hun vil komme der ud - det er der da ikke nogen der studser over...

Måske får du et nej... men så har de fleste sundhedplejersker åben i konsultation og der kan du få vejet, målt og snakke ½ time...

Så ingen ko på isen hvis du spørg mig - og så forstår jeg forresten godt du er bitter over det med sommerhus og helårs bolig, det ville jeg godt nok også være hvis det var mig...

Knus Pia.

Baby er ikke helt ude nu der går lige nogle måneder også er det efterår-start vinter når hun skal komme første gang.. men tænker bare lidt at når alt i huset er ok så burde der jo heller ikke være problem i det og vejene er jo ryddet for sne og alt

Det er pisse hamrende irriterende  især når det skelner mellem ens nabohus og ens eget hus

Og alt andet lige, bo i 2-3 værelses inden i byen på 70 kvm eller i 111 kvm sommerhus med 2 stuer, køkken, 3 værelser, entre , badeværelse, gæste hus og carport, det må da alt andet lige være bedre for en lille ny bebs

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

i vores kommune kunne det godt lade sig gøre for vi boede hos mine forældre et år med vores den lille, fordi vi renoverede hus...og vi havde stadig adressen i huset hvor vi renoverede....

ooooorgh det lyder super.. tak for svaret

Anmeld

13. maj 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Folkeregister adresse og postadresse er ikke det sammen  Vores post bliver sendt derud men folkeregisteret hedder en anden adresse

nå, men så er vi tilbage til det med folkeregister adressen.. at den er den SP bliver sendt ud til

Det er jeg i hvert fald ret sikker på, men vejen frem må være at kontakte sundhedsplejen i Jeres kommune og finde ud af det

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

nå, men så er vi tilbage til det med folkeregister adressen.. at den er den SP bliver sendt ud til

Det er jeg i hvert fald ret sikker på, men vejen frem må være at kontakte sundhedsplejen i Jeres kommune og finde ud af det

yeaps men ved ikke hvilken en vi kommer til at få endnu og vores kommune er ret så stor  så vil høre hos lægen næste gang vi skal derop

Anmeld

13. maj 2011

Mumto3

Anonym skriver:

tak, de ligger i samme distrekt, 4.5 km fra hinanden ca

Der er mange SPér der cykler rundt og så er små 5 km meget at skulle cykle ekstra. men igen, tal med hende!

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Tror heller ikke at det er det store problem at få sp ud i sommerhuset... 

MEN vil da anbefale at I kontakter kommunen og beder om dispensation, så i kan bo lovligt i sommerhuset 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.