Hvordan kage i 2 etager?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Malonde1985

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i laver kagerne i etager?? Altså kommer i noget under det øverste kage eller laver man dem bare pladask ovenpå hinanden?? Har bladret lidt i emnerne og kan ikke rigtig finde noget om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Kageelsker

Man kan godt sætte kagerne direkte oven på hinanden, der er bare fare for at den øverste blive for tung og tynger den nederste kage.I stedet kan man lave den øverste kage på et cakeboard der lige passer i størrelsen og inden man sætter den ovenpå den anden, stikke nogle plastikrør (ved ikke hvad de hedder) der er klippet så de lige præcis passer i højden, ned i kagen under der hvor den øverste kage skal stå. Så støtter det kagen og det er også nemmere at skære stykker af den øverste kage.Gav det mening?!?

Anmeld

13. maj 2011

Malli

Malonde1985 skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i laver kagerne i etager?? Altså kommer i noget under det øverste kage eller laver man dem bare pladask ovenpå hinanden?? Har bladret lidt i emnerne og kan ikke rigtig finde noget om det

Du kan også bruge sugerør, som "støttepinde" i den nederste kage, eller slikkepinde pinde. Jeg er selv i gang med at bygge en kage ovenpå en anden, er spændt på resultatet, det er kun 2.gang jeg gør det... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.