Gravid igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

har lige fundet ud af at jeg er gravid igen...

har i forvejen 2 børn.. og den yngste er 6 mdr.

har nu fundet ud af at jeg er gravid igen... og vi er belvet enig om at beholde det..

har det bare så svært med at skulle fortælle det til mine veninder...

den ene vil utrolig gerne ha et barn mere men har ingen kæreste/mand..

og mine 2 andre veninder vil også gerne ha børn..

den ene har lige mistet for første gang..

og den anden for 3 gang...

også kommer jeg her og er for 3 gang blevet gravid uden at det langt fra er planlagt...

ved ikke lige helt hvorfor jeg for dårlig samvitighed over at være gravid igen... men ja har fået dårlig samvitighed...

nok fordi jeg syntes det er utrolig synd for dem, at de har så svært ved det. og at jeg ikke engang skal tænke på at ville være gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Fru Aagaard

Stort tillykke med graviditeten.

Jeg kan godt forstå du synes det er svært, men altså, dine veninder bør være glad på dine/jeres vegne. Men, du må også huske og forstå, at de nok lige skal sluge det og nok ikke vil snakke om det hele tiden, fordi de jo kede af det ikke er dem.

Knus til dig, og igen - TILLYKKE

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

Kæmpe tillykke med graviditeten. 

Kan udemærket godt forstå dig, men de burde også bare være super glade på dine vegne. Self. er det syndt for dem, men du kan jo ikke gøre for du så nemt bliver gravid.

Anmeld

13. maj 2011

MLT

Kæmpe tillykke til jer! 

Jeg er sikker på, at dine veninder bliver glade på jeres vejne . Selvfølgelig skal de lige have tid til at vende den med sig selv, hvis de selv ønsker børn, men af forskellige årsager ikke kan , så er det lidt af en mundfuld af få, at I er så heldige, at I igen, igen skal have en lille guldklump.. men igen, TILLYKKE og held og lykke med det hele !!

Anmeld

13. maj 2011

chael

Anonym skriver:

har lige fundet ud af at jeg er gravid igen...

har i forvejen 2 børn.. og den yngste er 6 mdr.

har nu fundet ud af at jeg er gravid igen... og vi er belvet enig om at beholde det..

har det bare så svært med at skulle fortælle det til mine veninder...

den ene vil utrolig gerne ha et barn mere men har ingen kæreste/mand..

og mine 2 andre veninder vil også gerne ha børn..

den ene har lige mistet for første gang..

og den anden for 3 gang...

også kommer jeg her og er for 3 gang blevet gravid uden at det langt fra er planlagt...

ved ikke lige helt hvorfor jeg for dårlig samvitighed over at være gravid igen... men ja har fået dårlig samvitighed...

nok fordi jeg syntes det er utrolig synd for dem, at de har så svært ved det. og at jeg ikke engang skal tænke på at ville være gravid..

Stort til lykke med graviditen.

Jeg kender til følelsen. Har en veninde der også har lidt problemer med graviditet.

Og det var ikke nemt at komme for 3. gang og sige vi venter os.

Men sådan er livet desværre. Hellere fortælle dem det, end at skjule det.

Vi er ikke alle garenteret børn i livet, man må jo bede til de får nogen selv eller de finder en anden løsning.

Tillykke med den lille nye spirrevip i maven og nyd det.

*Camilla 20+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.