Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Tillykke Alle er bare gravide med piger !
Tillykke Alle er bare gravide med piger !
Mange tak
Hihi - ja, de er så
Godt at piger ofte finder en lidt ældre fyr.. For der bliver da rift om dem fra 2011
Kristinav skriver: Mange tak Hihi - ja, de er så Godt at piger ofte finder en lidt ældre fyr.. For der bliver da rift om dem fra 2011
Ja det må man sige
Ejjj, jeg hader når jeg går glip af noget hos folk jeg følger! Suk! Men TILLYKKE med lillepigen. Det er godt nok en pigetid vi render i møde
Kristinav skriver: Jeg skal have en lille pige Var til kønsscanning i morges, og hun var bare helt perfekt! Hvor er det vildt at vide, at det er en prinsesse der svømmer rundt i min mave. Det er så stort. Hun boltrede sig rundt - lige som til NF Så dejligt at se. Vi måtte direkte i H og M og købe den første ting til vores prinsesse.. Men også kun en ting. Men nu smutter vi i babysam - og så må vi se, om vikan holde os fra at købe noget Rigtig god weekend til alle jer skønne damer! Knus
Jeg skal have en lille pige
Var til kønsscanning i morges, og hun var bare helt perfekt! Hvor er det vildt at vide, at det er en prinsesse der svømmer rundt i min mave.
Det er så stort. Hun boltrede sig rundt - lige som til NF Så dejligt at se.
Vi måtte direkte i H og M og købe den første ting til vores prinsesse.. Men også kun en ting. Men nu smutter vi i babysam - og så må vi se, om vikan holde os fra at købe noget
Rigtig god weekend til alle jer skønne damer!
Knus
Hvor dejligt. Stort tillykke
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Hvor dejligt. Stort tillykke
Hvad med dig? Hvordan går det med mavsen? Den vokser så fint kan jeg se
Ved du hvilket køn det bliver? Eller skal det måske blive en overraskelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128