At komme videre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg lavede desværre noget lort i lørdags til en firma fest.. Kyssede med en anden mand..

Jeg har fortalt det til min mand og han har valgt at tilgive og blive sammen med mig og vores dejlige unger... Det er jeg bare ovenud lykkelig for.. Jeg elsker jo min mand overalt på jorden og vil for alt i verden ikke miste ham... Hvorfor jeg så gjorde som jeg gjorde ska jeg ikke ku sige, men en ting er HELT SIKKERT!! -Det sker ikke igen!!

Men selvfølgelig er han mega såret og det kommer til at tage tid.. Men hva kan jeg gøre for at vi kan komme videre?? Hva kan jeg gøre for at vise ham at han kan stole på at jeg ikke gør det igen?

Elsker ham så uendeligt højt og er så ked af at ha såret ham!!

Råd og erfaring modtages med kyshånd!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg lavede desværre noget lort i lørdags til en firma fest.. Kyssede med en anden mand..

Jeg har fortalt det til min mand og han har valgt at tilgive og blive sammen med mig og vores dejlige unger... Det er jeg bare ovenud lykkelig for.. Jeg elsker jo min mand overalt på jorden og vil for alt i verden ikke miste ham... Hvorfor jeg så gjorde som jeg gjorde ska jeg ikke ku sige, men en ting er HELT SIKKERT!! -Det sker ikke igen!!

Men selvfølgelig er han mega såret og det kommer til at tage tid.. Men hva kan jeg gøre for at vi kan komme videre?? Hva kan jeg gøre for at vise ham at han kan stole på at jeg ikke gør det igen?

Det er stort af din mand...hold godt fast i ham

Jamen det eneste du kan gøre, det er bare at vise ham at du elsker ham, og vise ham, at hankan stole på dig. og det er ved aldrig at gøre det igen. det er jo klart at din mand nok ikke rigtig stoler 100 % på dig her i starten, men med tiden skal det nok komme tilbage igen.

Alt held og lykke fremover

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det er stort af din mand...hold godt fast i ham

Jamen det eneste du kan gøre, det er bare at vise ham at du elsker ham, og vise ham, at hankan stole på dig. og det er ved aldrig at gøre det igen. det er jo klart at din mand nok ikke rigtig stoler 100 % på dig her i starten, men med tiden skal det nok komme tilbage igen.

Alt held og lykke fremover

Tak for svar...

Ja du kan tro jeg holder fast!! Fatter ikk hvordan fanden jeg ku såre ham sådan...

Knus

Anmeld

13. maj 2011

Hansen97

Anonym skriver:

Jeg vil sige: Anerkendelse og bekræftelse, vise din kærlighed og lad ham se du ønsker at råde bod på det!!

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg ville stille HAM det spørgsmål, i stedet for os  Han er den der bedst ved hvad han har brug for...

Men tænker umiddelbart at det han nok har allermest brug for er tid - den læger som bekendt alle sår (selvom nogle efterlader dybe ar)

Når det så er sagt... Så nytter det ikke noget at du (eller han) går og slår dig selv i hovedet med hvad der skete. Sket er sket, nu skal i videre. 

Måske jeg er lidt mærkelig, men jeg kunne ALDRIG finde på at give min mand sparket, fordi han havde kysset en anden kvinde til en våd fest - og han ville heller ikke fyre mig på det grundlag... Ikke at det er noget nogen af os har lyst at afprøve, men vi har talt meget om hvis nu det skulle ske. Og det skulle altså ikke have lov at ødelægge os.

(sex med andre er selvfølgelig en helt anden snak)

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Tak for svar...

Ja du kan tro jeg holder fast!! Fatter ikk hvordan fanden jeg ku såre ham sådan...

Knus

Du er i det mindste ærlig omkring det  Hvis nu han selv havde fundet ud af det, så var det jo ikke sikkert han havde tilgivet dig det. Men du har en mand der virkelig elsker dig, og det er godt du holder fast i ham

man kan begå dumheder, som man så fortryder bagefter, og jeg er da sikker på at din mand kan se, hvor ked af det du er. Jeg har også selv dummet mig....altså jeg har ikke kysset en anden eller noget der er værre, men jeg gjorde min x ked af det og her bagefter, føler jeg mig som en idiot pga. jeg gjorde ham ked af det. Han har så tilgivet mig og undskylder mig pga. mange ting. En ting er sikkert....kan ens partner tilgive at man har været et fjols, så er det fordi man betyder rigtig meget for ham/hende.

Så bare vis ham at du elsker ham....så skal alt nok blive godt efterhånden.

Det værste er ens egen dårlige samvittighed......den vil være der længe, tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.