Fra Nokia til Sony E.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. november 2008

Rasmine

Er der nogle som altid har været inkarneret Nokia fan, men som så har prøvet at skifte til Sony E.?

Har set en fed fon fra Sony E.
www.sonofon.dk/privat/mobiltelefoner/produkter/mobiltelefoner/sonyericsson/sony_ericsson_c905_103706.aspx

Men ved bare ikke om jeg orker at skulle sætte mig ind i en ny menu mv.

På den anden side, de folk jeg kender som har skiftet, er bare super glade for Sony E. og vil aldrig skifte tilbage til Nokia igen.

Fortæl fortæl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2008

Anja

Ja, det har jeg gjort for nylig.

Har ALTID haft Nokia, men da der ikke rigtigt var nogle tilbud på Telmore da jeg skulle have ny, så valgte jeg Sony E og det er super godt. Det var let at vænne sig til den anden, de ligner hinanden meget og efter et par dage tænkte jeg ikke længere over de små forskelle der er fx når man skriver beskeder.

Er godt tilfreds med skiftet.

Anmeld

11. november 2008

Christinahr

Har haft gjort det, men har skiftet tilbage til nokia igen. Har haft 3 sony e og allesammen gik i stykker inden de 6 mdr abo løb på var gået

Menu mæssigt er det for mig ligegyldigt da der i princippet kan være en del forskel fra nokia til nokia, Men efter både at have prøvet sony e og lc er jeg blevet trofast nokia kunde igen

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Ja, det gjorde jeg for nogle år siden og jeg synes sony E er så meget bedre end Nokia..jeg skal have den der hedder 905c, lige så snart den kommer i butikkerne.

Anmeld

11. november 2008

Rasmine

Eva skriver:

Ja, det gjorde jeg for nogle år siden og jeg synes sony E er så meget bedre end Nokia..jeg skal have den der hedder 905c, lige så snart den kommer i butikkerne.

Den er i butikkerne nu, det er den jeg har linket til.

Anmeld

11. november 2008

fam.4xc

Har AlTID haft Nokia indtil sidste jul hvor jeg fik en SONY E og hold op den er nem og har mange flere naturlige funktioner end Nokia - så jeg var rigtig bange for jeg ik ku blive glad for den, men nu skifter jeg aldrig tilbage - har lige fået ny faktisk
MIn mand som så har I-phone kan slet ik forstå man kan ha sådan noget oldtids pjat

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

Mebach skriver:

Den er i butikkerne nu, det er den jeg har linket til.

Det var vidst også i denne her uge de ville få den, men de ringer når de får den i sølv...dog skulle jeg give 1800kr så måske jeg skulle købe den over nettet...feeeeeeddddd telefon..

Anmeld

11. november 2008

Pia.

Er det James Bond mobilen i taler om ??? har lige fået mail fra mit selskab om denne mobil nemlig og mener det var en sony ericsson ?

Knus Pia, som er Nokia eller LG fan...

Anmeld

11. november 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Er det James Bond mobilen i taler om ??? har lige fået mail fra mit selskab om denne mobil nemlig og mener det var en sony ericsson ?

Knus Pia, som er Nokia eller LG fan...

James Bond?? Det ved jeg ikke...jeg køber den fordi kameraet er så godt som det er.

Anmeld

11. november 2008

Becks

Jeg var en inkarneret Nokia fan indtil for 4 år siden, hvor jeg fik min første Sony E, så skiftede jeg tilbage til Nokia og nej, det er slet ikke mig mere... Så n u er jeg en inkarneret Sony E fan Jeg køre kun med Walkmanns tlf, de er fede og passer lige til mig...
Jeg har oplevet en masse fejl ved min Sony E tlf, men tilgængæld har de altid været søde til og give mig en ny tlf med det samme, så jeg ikk skal have den til rep.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.