Dejlige svigerforældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

anja89

Jeg er simpelthen så glad for mine svigerforældre 

Jeg skal holde fødselsdag for min lille datter her i weekenden og har fået lov at holde det over i deres kolonihave..

Min svigermor har så sagt hun gerne vil lave lagkager vis hun måtte og selvføllig må hun da hjælpe med det.

Igår de de så er her for at hente min kæreste (ikke min datters bio far men den eneste hun kender) spøger jeg hvad hun skal havde til indkøb og får så den besked at de intet skulle havde og at de havde købt glas, kakao osv til hendes fødselsdag

Så det eneste jeg skulle var at købe til hendes egen lagkage da jeg har sagt det betyder meget for mig at pynte hendes første kage

Er så taknemlig over at havde fundet en dejlig kæreste der vil gå ind og være der som far til min mindste nu da bio far ikke ønsker at kendes ved hende... Og så oven i købet få så skønne svigerforældre der vil gøre alt og være der som bedsteforældre selv om det ikke er deres 100%

Ved ikke helt hvad jeg ville med det, men måtte bare dele mig glæde med nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

sarahb

Hvor er det fantastisk og så stort af dem.. Husk og vis dem i værdsætter det...
De skal måske ha en tak for hjælpen middag

Anmeld

13. maj 2011

TheLittleOne

anja89 skriver:

Jeg skal holde fødselsdag for min lille datter her i weekenden og har fået lov at holde det over i deres kolonihave..

Min svigermor har så sagt hun gerne vil lave lagkager vis hun måtte og selvføllig må hun da hjælpe med det.

Igår de de så er her for at hente min kæreste (ikke min datters bio far men den eneste hun kender) spøger jeg hvad hun skal havde til indkøb og får så den besked at de intet skulle havde og at de havde købt glas, kakao osv til hendes fødselsdag

Så det eneste jeg skulle var at købe til hendes egen lagkage da jeg har sagt det betyder meget for mig at pynte hendes første kage

Er så taknemlig over at havde fundet en dejlig kæreste der vil gå ind og være der som far til min mindste nu da bio far ikke ønsker at kendes ved hende... Og så oven i købet få så skønne svigerforældre der vil gøre alt og være der som bedsteforældre selv om det ikke er deres 100%

Jeg har også de bedste svigerforældre  

De er helt på samme måde, som du beskriver

Anmeld

13. maj 2011

Stiner

Ååååh, hvor ER det dejligt, at der findes sådan nogle mennesker - både din kæreste og hans forældre! Gad vide, hvor din kæreste har det fra?

Anmeld

13. maj 2011

anja89

sarahb skriver:

Hvor er det fantastisk og så stort af dem.. Husk og vis dem i værdsætter det...
De skal måske ha en tak for hjælpen middag

Ja det viser vi også så meget vi kan

Ville gerne give dem en middag imorgen after efter fødselsdagen men den må desværre vente da min svigermor for kort tid siden har fået lavet en mave insnævring og ikke må spise rigtig i nu

Anmeld

13. maj 2011

anja89

Stiner skriver:

Ååååh, hvor ER det dejligt, at der findes sådan nogle mennesker - både din kæreste og hans forældre! Gad vide, hvor din kæreste har det fra?

Er slet ikke i tvivl hvor han har det fra

Syntes det er så meget at give af ham når han kun er 19 snart 20

Anmeld

13. maj 2011

Mi

Dejligt  Husk at fortælle dem det, for det er da dejligt for dem at få at vide.

Jeg har også selv en dejlig svigermor

Anmeld

13. maj 2011

musse1

anja89 skriver:

hvor er det dejligt at hører, at i er blivet taget så godt i mod, og at dine svigerforældre, er så søde og hjælper.. det betyder da så meget, så kan bestemt godt forstår du er glad og taknemlig..

tillykke med hendes fødselsdag, håber hun/i for en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.