min datter vil ikke have grød mere?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

MetteMTH

hvad skal jeg gøre hun vil kun have brød, alt det der er på en ske, vil hun bare ikke have..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Gaia

Hm måske hvis hun fik lov at sidde med brødet i hånden, kan du så ik lirke lidt grød i hende?? Elleres prøv med en ny slags grød. Du kan evt. inden du giver hende det lade hende se dig spise det og sige hmmm nam nam og så se om hun bliver fristet til at prøve.

Anmeld

13. maj 2011

K&S

Mette88 skriver:

hvad skal jeg gøre hun vil kun have brød, alt det der er på en ske, vil hun bare ikke have..?

Sådan en periode har vi også været igennem - herhjemme hjalp det hvis han fik sin egen ske og sidde med, men jeg "fodrede" ham

Anmeld

13. maj 2011

Muffinmus

Mette88 skriver:

aner ikke hvor gammel hun er men hvis hun er +8-9 mdr så lad hende spise hvad hun vil og glem den grød...

Anmeld

13. maj 2011

MetteMTH

MariaE skriver:

aner ikke hvor gammel hun er men hvis hun er +8-9 mdr så lad hende spise hvad hun vil og glem den grød...

Ja hun er nemlig 8 mdr.. 

Anmeld

13. maj 2011

Thalia

Der er ingen der siger at børn SKAL have grød. Tvært imod er flere og flere gået bort fra nogensinde at give børn grød, og lader dem i stedet blive introduceret til fast føde med gnavemad.

Drop grøden og nyd at din datter har så meget lyst til brød at der er masser af langt nemmre ting du kan servere for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.