Gravid 2. gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår blev du gravid efter p-pillestop?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

733 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvor mange af jer der har taget p-piller, blev gravid i første cykus efter p-pille stoppet?

Jeg og kæresten arbejder lidt på at lave nummer to. Jeg har lige smidt p-pillerne for 14 dages tid siden. Vores første fik vi i 2 cyklus efter p-pille stoppe, men der hyggede vi os heller ik så meget som nu i den første cyklus. Så tænker hvad chancerne for graviditet er, når vi nu har "hygget" ca. hver anden dag siden mens. stoppede.

Så bare lige lidt nysgerrig, om nogle herinde er belevet gravide i allerførste huk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

4kløver

Jeg stoppede med mine i dec 08 fik min mens jan 09 og var gravid sidst i jan. Og jeg havde taget p piller i 10 år.

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Jeg stoppede med mine i dec 08 fik min mens jan 09 og var gravid sidst i jan. Og jeg havde taget p piller i 10 år.

Ja så gik det jo hurtigt. 

Anmeld

13. maj 2011

anmaj

jeg fik en positiv test start september og var stoppet midt juli.. og vi holdte os helt fra sex den første måned...

det er noget med at der ofte kan løsne sig to æg i første omgang efter p-pille stop. og jeg synes ikke jeg ville have tvillinger..  når nu vi havde en på 1 da vi begyndte..

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

anmaj skriver:

jeg fik en positiv test start september og var stoppet midt juli.. og vi holdte os helt fra sex den første måned...

det er noget med at der ofte kan løsne sig to æg i første omgang efter p-pille stop. og jeg synes ikke jeg ville have tvillinger..  når nu vi havde en på 1 da vi begyndte..

Jeg håber da godt nok ikke på tvillinger. Puha det ville blive alt for hårdt. Hm vist ik lige den med at dre kunne løsne sig to æg i første cyklus efter p-pille stoppe..

Anmeld

13. maj 2011

Sof

1 cyklus alle gange 

Anmeld

13. maj 2011

Musen5

Jeg har så stemt blankt... Jeg har som sådan aldrig stoppet med p-pillerne for at blive gravid... jeg er bare blevet det uanset hvad... Har efterhånden prøvet alt og er blevet gravid alligevel :-)

/mette 29+5

Anmeld

13. maj 2011

Malthes mor

Med nummer et blev jeg gravid i første cyklus. Med nummer to gik der 1 år da der endelig var gevinst!

Min krop ville ikke. Jeg var ellers overbevist om at det var manden den var gal med, men desværre så var det mig. Jeg fik en GU og hans sæd blev undersøgt. Gynækologen kunne ikke helt forstå, hvorfor min krop ikke ville. Så jeg begyndte hos en zoneterapeut ofr at få renset min krop, og efter tre måneders behandling hos hende, var mor her med endnu en lille guldklump i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.