Åha - hvorfor lige i dag, den 13.maj!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Halbschön

Som nogle af jeg måske husker oprettede jeg en begejstringstråd for nylig, hvor jeg var inviteret til optagelsesprøve på medicinstudiet... Vi var 1700 til prøve og der går kun 300 videre til næste prøve... Jeg får svar i dag om jeg er videre til den næste prøve.. Pyyyh, er så nervøs;-)Og så lige den 13... For præcis 9år siden var jeg igennem en stor operation i munden og samme dag brændte vores hus, præcis 6mdr senere - den 13/11-02 døde min elskede morfar.. Jeg hader den 13;-) håber denne 13. bliver fantastisk;-)Cross your fingers Ladies!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Og oven i det er det FREDAG D. 13. 

Anmeld

13. maj 2011

L-Mortil3

FINGERS CROSSED! Er sikker på netop DENNE 13. er en super en af slagsen

Anmeld

13. maj 2011

samantha1986

R&N skriver:

Som nogle af jeg måske husker oprettede jeg en begejstringstråd for nylig, hvor jeg var inviteret til optagelsesprøve på medicinstudiet... Vi var 1700 til prøve og der går kun 300 videre til næste prøve... Jeg får svar i dag om jeg er videre til den næste prøve.. Pyyyh, er så nervøs;-)Og så lige den 13... For præcis 9år siden var jeg igennem en stor operation i munden og samme dag brændte vores hus, præcis 6mdr senere - den 13/11-02 døde min elskede morfar.. Jeg hader den 13;-) håber denne 13. bliver fantastisk;-)Cross your fingers Ladies!!!!

Min kæreste har fødselsdag i dag. Så jeg videre senere noget af den gode energi og gode humør til dig.. Håber det hjælper

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

benjamins'mor skriver:

Og oven i det er det FREDAG D. 13. 

Lige præcis! Gyyyyys!

Anmeld

13. maj 2011

aarhusmor

Af egen erfaring må jeg sige at fredag den 13. oplevelser skifter som vinden blæser, så lad være med at forvente at det går skidt i dag Det skal nok gå godt

Anmeld

13. maj 2011

Mira0911

R&N skriver:

Jeg håber og  alt hvad jeg kan og har... Tror faktisk også min hund er med på den... 

Anmeld

13. maj 2011

Benjamins'mor

R&N skriver:

Lige præcis! Gyyyyys!

Jeg har dog aldrig oplevet noget slemt fredag d. 13. Men man høre så tit ting der sker. 

Anmeld

13. maj 2011

M.O.A.R.

Krydser fingre

Anmeld

13. maj 2011

Halbschön

Tak piger ;-) jeg havde god mavefornemmelae da jeg forlod prøven for to uger siden, så det må være gode tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.