Sygemelding ! Hvad får i andre tiden til at gå med ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Albatrossen

Hej Dejlige piger

Ja jeg blev desværre sygemeldt igår, grundet at jeg vågnede med meget kraftige plukveer og muligvis en smule vandafgang. Ringede til min Jordmor som sendte mig tiol egen læge for test for blærebetændelse.... men der var ingen blærebetændelse og så syntes min læge at jeg skulle sygemeldes. Der er dog kun 5 uger idag til jeg skulle være gået på barsel men for fanden hvordan får man tiden til at gå ?? og hvordan undgår man at blive depri ?? føler mig sq lidt som en fiasko.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Benjamins'mor

Inden jeg fødte, hvor jeg blev sygemeldt grundet bækkenløsning, så jeg en masse tv. Jeg havde fået hele serien af 'Sex and the city' i fødselsdags gave, så den fik jeg lige set.

Ellers sad jeg meget på baby.dk og skrev, og fik en masse erfaring inden jeg skulle føde. 

Og så var der oprydning.

Men jeg var meget træt til sidst i graviditeten, så jeg sov også rigtigt meget.

Og så er jeg helt vild med at male og lave kort, så det fik jeg også tiden til at gå med.

Nu hvor jeg så har min søn, får jeg dagen til at gå med når han sover eller leger:

Skal i bad. Rydde op. Ordne vasketøj. Ser lidt tv. Er på baby.dk og facebook. Maler lidt. Laver kort. Og handler.

Anmeld

13. maj 2011

Musen5

er i uge 30 og har været sygemeldt i 14 dage nu... jeg bruger tiden på mine 3 andre unger, indkøb, madlavning, oprydning vasketøj osv osv osv osv... nu mener min såkaldte sagsbehandler (jaja er på kontanthjælp... so what?) at jeg sagtens kan komme i aktivering selvom jeg er blevet sygemeldt og hun har fået min læge med på vognen... Jamen du kan jo godt være et sted hvor de kan tage hensyn til at du har bækkenløsning... så har hun fundet et sted i DEN ANDEN ENDE AF BYEN!!!.... og min sagsbehs svar på hvordan jeg sku komme derud... "Du kan jo bare cykle" jamen for pokker... kan jo ikk gå, stå, ligge sidder eller noget andet uden det gør ondt?!?!?!?!?!?!?!?!?

Så pt går jeg hjemme og laver alt det jeg normalt skal nå samt prøver at planlægge den mest ubehagelige hævn over min sagsbeh LOL.

/Mette 29+5

Anmeld

13. maj 2011

annec

Jeg har så været sygmeldt siden uge 17 pga. bækkenløsning s;

Men får tiden til at gå med at se lidt fjernsyn, pas min lille niece, ses med veninder og handle babyting

Men det er ret kedeligt i længden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.