Kode til lejebolig.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

katja26

Kode til lejebolig.dk

er her en som har en kode til lejebolig som jeg må låne har set en lejlighed som jeg gerne vil ha men annoncen er låst

MVH Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Anette&Sophia

katja26 skriver:

Kode til lejebolig.dk

er her en som har en kode til lejebolig som jeg må låne har set en lejlighed som jeg gerne vil ha men annoncen er låst

MVH Katja

pas på med at spørge efter sådanne ting herinde, nogle går fuldstændig i selvsving..

Anmeld

13. maj 2011

Jakob'sMor

katja26 skriver:

Kode til lejebolig.dk

MVH Katja

Betyder låst ikke at den er udlejet?

Anmeld

13. maj 2011

katja26

Jakob'sMor skriver:

Betyder låst ikke at den er udlejet?

Nej det betyder bare jeg skal oprette en boligsøgerpakke for 349 om måneden og det sys jeg lige var dyrt nok for at ku se udlejerens nr på en enkelt bolig

mvh katja

Anmeld

13. maj 2011

katja26

anetteb skriver:

pas på med at spørge efter sådanne ting herinde, nogle går fuldstændig i selvsving..

der da ikk noget og gå i selvsving over man kan jo bare gå videre

jeg ville nu ikk selv ha noget imod og låne min ud hvis jeg havde mulighed for det

Anmeld

13. maj 2011

Jakob'sMor

katja26 skriver:

Nej det betyder bare jeg skal oprette en boligsøgerpakke for 349 om måneden og det sys jeg lige var dyrt nok for at ku se udlejerens nr på en enkelt bolig

mvh katja

Nåh okay, håber nogen kan hjælpe dig. Jeg har desværre ingen kode der til

Anmeld

13. maj 2011

katja26

Jakob'sMor skriver:

Nåh okay, håber nogen kan hjælpe dig. Jeg har desværre ingen kode der til

Ja det ku være rart eller bare gå ind på lejligheden og se hva nummeret er til udlejer så behøver jeg ikk gå ind på en andens bruger

Anmeld

13. maj 2011

Anette&Sophia

katja26 skriver:

der da ikk noget og gå i selvsving over man kan jo bare gå videre

jeg ville nu ikk selv ha noget imod og låne min ud hvis jeg havde mulighed for det

åbenbart for nogen - jeg var lige ved at blive slagtet fordi jeg spurgte efter en kode til nutv

Anmeld

13. maj 2011

katja26

anetteb skriver:

åbenbart for nogen - jeg var lige ved at blive slagtet fordi jeg spurgte efter en kode til nutv

ok ...hehe ja det forstår jeg jo så ikke hvis man ikk vil låne den ud kan man jo bare gå ud af tråden igen der jo ingen der blir generet eller lign ...hehe

Anmeld

13. maj 2011

Anette&Sophia

katja26 skriver:

ok ...hehe ja det forstår jeg jo så ikke hvis man ikk vil låne den ud kan man jo bare gå ud af tråden igen der jo ingen der blir generet eller lign ...hehe

nemlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.