Anderledes spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 23 med mit første barn.. jeg mærker bebs hver dag flere gange om dagen Men de sidste 2 dage har sparkene føltes anderledes.. det er som om, at den mere sparker "indeni" mig og ikke så meget ud mod maven? Samtidig føltes det også i onsdags, som om den sparkede lidt nedad.. andre der har prøvet det og/eller er det normalt..? Er det fordi den mon har vendt sig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Zibi_84

Det lyder meget som om den lille bare har vendt sig med ryggen mod din mave. Tror der er mange som har oplevet det samme

Anmeld

13. maj 2011

Caroline86

det ville også være mit bud at bebs har svømmet lidt rundt og nu ligger i en anden stilling...

Anmeld

13. maj 2011

Holbæktrunten

Jeg er i uge 25, og har oplevet præcis det samme den sidste uges tid... Man bliver sgu lidt nervøs når det er den første, og baby´s rutine ændrer sig.

Før var der mange temmelig markante spark, nu er der knap så mange. Men nogen "rumsteren" hvor jeg kan blive helt i tvivl om det er baby... Tænker at det nok bare er fordi han boltrer sig lidt mere rundt og nyder pladsen mens tid er, og så at jeg efterhånden har vænnet mig til ikke at være alene i min krop, så jeg lægger nok ikke så meget mærke til de bløde bevægelser mere...

Anmeld

13. maj 2011

Rebecca55

Det er helt sikkert baby der tumler rundt... Da mine var små og havde plads til det, fik jeg puf og spark i alle retninger. Den mest mærkelige følelse er når de, sparker ned i underlivet og i ens bagdel, det kan godt være ret så ubehageligt. Men ellers er det jo den skønneste følelse at mærke dem tumle rundt der inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.