søvnløse - hvad laver i ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

twiggi

ja som alle andre aftner og nætter, kan jeg ikke sove..
manden sover sødt med hundene, jeg er stået op og opgivet kampen med at falde i søvn - like always.. irriterende..

Hvad laver i her kl efterhånden midnat?
og om natten når i opgiver at prøve at falde i søvn?

Nina s, 39+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

MichellaMalou

jeg passer min syge forlovet også snakker vi om vores bryllup og prøver og planlæg 

Anmeld

12. maj 2011

Mira0911

NinaSophia skriver:

manden sover sødt med hundene, jeg er stået op og opgivet kampen med at falde i søvn - like always.. irriterende..

Nina s, 39+5

Jeg sidder bare og tuller rundt på nettet... 

Anmeld

12. maj 2011

malliebooh

sidder bare og glukker rundt på internettet.. burde seriøst overveje at finde sammen med min seng igen!

Anmeld

12. maj 2011

twinny

Jeg fik læseferie igår...  Så nyder jeg kan være længe oppe... For skal ikk tidligt op imorgn... juhhhu...  Så sidder bare og stener tv og baby.dk... kigger børneværelse ting. Vi har nemlig skrevet under på ny lejlighed i dag.... jubbiiiii.....  106 kvm 4 værelse.. en til hver a drengene.... bygget i 2008 helt vildt fedt...  glæder mig så meget til a flytte... Så indretter også "lejlighed" i hovedet...

God nat til jer, tøser....

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Jeg har lidt sendt min kæreste afsted på hans nattearbejde (ikke normalt han selv kører om natten.. men hans ene chauffør er fyret.. ergo.. han må selv stå klar. ).

Ellers er det meget normalt for mig at være oppe til sent..
Sidder og kigger lidt på nettet, ser fjernsyn og har min svigermor i den anden sofa.

Der er tit jeg vågner om natten og ikke kan sove..
Nogle gange står jeg op og laver mig noget varmt at drikke eller ligger mig til at læse lidt i Libero-bogen
Der er så meget liv i min mave, at jeg tit vågner ved at jeg skal tisse og at der er meget uro i kroppen. 

Anmeld

13. maj 2011

Bshizzle

Baby-støv skriver:

Jeg fik læseferie igår...  Så nyder jeg kan være længe oppe... For skal ikk tidligt op imorgn... juhhhu...  Så sidder bare og stener tv og baby.dk... kigger børneværelse ting. Vi har nemlig skrevet under på ny lejlighed i dag.... jubbiiiii.....  106 kvm 4 værelse.. en til hver a drengene.... bygget i 2008 helt vildt fedt...  glæder mig så meget til a flytte... Så indretter også "lejlighed" i hovedet...

God nat til jer, tøser....

Tillykke med den nye lejlighed..
Haha.. Kender godt det med at man "indretter" lejlighed inden man overhovedet er flyttet

For 1 år siden flyttede vi fra en lejlighed på 78 kvm til et villa hus på 165 kvm..
Jeg viste da allerede hvor ALLE møbler skulle stå og hvilke nogle vi skulle købe da vi flyttede ind  

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

NinaSophia skriver:

Nina s, 39+5

Så lurer jeg herinde og ser om der er nogle tråde jeg kunne give lidt input i  ellers spiller jeg lidt på computeren, kov eller skriver med nogen på messengeren. Og så lurer jeg da også en del på fb....det er så fantastisk at kunne følge med i andres liv

Engang imellem nupper jeg også opvasken midt om natten, rydder op og ordner vasketøj

Anmeld

13. maj 2011

MyLove E

Ja lige i dag sidder jeg med veer og venter på at de tager ordenligt fat. Og sidder så bare og kigger lidt og spiller lidt også på kov :-)

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Tauf skriver:

Ja lige i dag sidder jeg med veer og venter på at de tager ordenligt fat. Og sidder så bare og kigger lidt og spiller lidt også på kov :-)

Uhhh spændende  sender masse af ve-støv i din retning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.