Kære Sussie
Jeg tror aldrig jeg har fået sagt det, men nu har jeg chancen, så nu gør jeg det.
TAK!
Tak fordi du er dig! fordi du altid er der! fordi du altid har gode råd og kærlige, trøstende kram.
Tak fordi du giver mig lov til at læsse af på dig og fordi du accepterer at jeg er MIG.
Sidst men absolut ikke mindst: TAK fordi du tændte et lys for Laura da hun var syg i julen. Jeg har lige siddet og læst det hele igennem og langsomt er det gået op for mig hvor meget til stede du var hos mig hele tiden, selvom du ikke var der! Du ved hvad jeg mener, for det var præcis det du havde til intention. Den spirituelle tilstedeværelse, lyset du lod skinne og den hånd du hjalp med at holde over min prinsesse så hun kom sig over sin skrækkelige sygdom. (også tak til ALLE andre der sendte kærlighed, positive og helende tanker!!!!!)
Tak fordi du troede på mig da jeg sagde det var mæslinger - det har jo vist sig nu at det VAR mæslinger selvom de dengang endte med at sige nej...
Jeg opretter denne tråd i stedet for at sende en mail af flere årsager. 1. jeg vil gerne at alle andre ser hvor taknemmelig jeg er! 2. jeg vil give andre mulighed for også at skrive tak til dig. jeg ved jeg ikke er den eneste herinde du i dén grad har berørt og hjulpet!
Du er et helt fantastisk menneske og jeg er glad for du fandt vejen herind!
Kæmpe store knus fra Caroline
Anmeld