SussieThyssen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Caroline86

Kære Sussie

Jeg tror aldrig jeg har fået sagt det, men nu har jeg chancen, så nu gør jeg det.

TAK!

Tak fordi du er dig! fordi du altid er der! fordi du altid har gode råd og kærlige, trøstende kram.

Tak fordi du giver mig lov til at læsse af på dig og fordi du accepterer at jeg er MIG.

Sidst men absolut ikke mindst: TAK fordi du tændte et lys for Laura da hun var syg i julen. Jeg har lige siddet og læst det hele igennem og langsomt er det gået op for mig hvor meget til stede du var hos mig hele tiden, selvom du ikke var der! Du ved hvad jeg mener, for det var præcis det du havde til intention. Den spirituelle tilstedeværelse, lyset du lod skinne og den hånd du hjalp med at holde over min prinsesse så hun kom sig over sin skrækkelige sygdom. (også tak til ALLE andre der sendte kærlighed, positive og helende tanker!!!!!)

Tak fordi du troede på mig da jeg sagde det var mæslinger - det har jo vist sig nu at det VAR mæslinger selvom de dengang endte med at sige nej...

Jeg opretter denne tråd i stedet for at sende en mail af flere årsager. 1. jeg vil gerne at alle andre ser hvor taknemmelig jeg er! 2. jeg vil give andre mulighed for også at skrive tak til dig. jeg ved jeg ikke er den eneste herinde du i dén grad har berørt og hjulpet!

Du er et helt fantastisk menneske og jeg er glad for du fandt vejen herind!

Kæmpe store knus fra Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

twinny

skønt indlæg...  så meget kærlighed..

Og kan kun være enig...

Alt dejlig ord og gode råd fra SussieThyssen...  Ser altid det positive frem for det negative....

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Baby-støv skriver:

skønt indlæg...  så meget kærlighed..

Og kan kun være enig...

Alt dejlig ord og gode råd fra SussieThyssen...  Ser altid det positive frem for det negative....

ja, hun er fantastisk!!!

Anmeld

12. maj 2011

DLM

Er helt enig med jer begge.

Anmeld

12. maj 2011

Mi

Enig

Anmeld

13. maj 2011

Frøken J.

Smukt og så sandt! Jeg vil også takke Sussie. Jeg har selv haft kontakt til hende angående nogle ting, som jeg gik og rodede med, og hun hjalp mig virkelig. Kom med gode, konstruktive råd og lyttede, hvilket jeg især havde brug for. En fantastisk kvinde, som er 100% uselvisk, hvilket jeg beundrer dybt og stræber efter selv at blive. Synes det er så smukt, at hun altid kan rumme os andre, som har brug for et par kærlige ord eller en verbal krammer. Tak, Sussie!

Anmeld

13. maj 2011

-Sigrid-

Ja, hvis man vil have et ordenligt svar og god uddybning, næsten uanseet hvad, så er Sussie der 

Anmeld

13. maj 2011

Becks

Caroline86 skriver:

Kære Sussie

Jeg tror aldrig jeg har fået sagt det, men nu har jeg chancen, så nu gør jeg det.

TAK!

Tak fordi du er dig! fordi du altid er der! fordi du altid har gode råd og kærlige, trøstende kram.

Tak fordi du giver mig lov til at læsse af på dig og fordi du accepterer at jeg er MIG.

Sidst men absolut ikke mindst: TAK fordi du tændte et lys for Laura da hun var syg i julen. Jeg har lige siddet og læst det hele igennem og langsomt er det gået op for mig hvor meget til stede du var hos mig hele tiden, selvom du ikke var der! Du ved hvad jeg mener, for det var præcis det du havde til intention. Den spirituelle tilstedeværelse, lyset du lod skinne og den hånd du hjalp med at holde over min prinsesse så hun kom sig over sin skrækkelige sygdom. (også tak til ALLE andre der sendte kærlighed, positive og helende tanker!!!!!)

Tak fordi du troede på mig da jeg sagde det var mæslinger - det har jo vist sig nu at det VAR mæslinger selvom de dengang endte med at sige nej...

Jeg opretter denne tråd i stedet for at sende en mail af flere årsager. 1. jeg vil gerne at alle andre ser hvor taknemmelig jeg er! 2. jeg vil give andre mulighed for også at skrive tak til dig. jeg ved jeg ikke er den eneste herinde du i dén grad har berørt og hjulpet!

Skønt indlæg smukke!

til vores allesammens cyber MOR

Anmeld

13. maj 2011

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

Kære Sussie

TAK!

Åhhr..jamen dog.
Jamen søde ven og venner dog..her sidder jeg og tuder så snottet flyder.
Hvis I vidste hvor dybt den slags når mit hjerte.
Tak skal I have for de søde ord..og Caroline..selvfølgelig var jeg der..du havde jo brug for mig, for energien og for kærligheden.
Så længe jeg er på baby.dk så længe vil I også altid finde mig et eller andet sted i periferien.

Endnu engang tak...selvom ord kun er fattige, så håber jeg alligevel I ved hvad jeg mener, når det kommer fra hjertet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. maj 2011

Carina1977

Hvor er det bare en dejlig og positiv tråd  vil give dig fuldstændig ret.....Sussie har også givet mig mange og brugbare råd og nogle lyttende ører i al den tid jeg har kommet herinde. Jeg kan huske at da jeg startede med at komme herinde, så er det faktisk Sussie jeg husker som den første, fordi hun bare var der med sine åbne arme, gode hjerte, overskud og altid gode råd.

Så jeg vil også give en kæmpe tak til Sussie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.