BabyBjörn Bæresele sælges - kun brugt 3 gange!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Bolette

Hej alle 

Vi købte denne BabyBjörn bæresele med støtte i lænden da vi ventede vores søn. Men vi har faktisk ikke fået den brugt som vi troede vi ville. Jeg har brugt den 3 gange og den er derfor som ny  

Der medfølger 2 savlesmække som sættes fast på selen når barnet vender udad, så selen ikke bliver savlet til  Disse er aldrig brugt. Instruktionsbogen følger også med.

Nypris: 1199,00,-

Giv et bud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Hailiesmom11

Bolette skriver:

Hej alle 

Vi købte denne BabyBjörn bæresele med støtte i lænden da vi ventede vores søn. Men vi har faktisk ikke fået den brugt som vi troede vi ville. Jeg har brugt den 3 gange og den er derfor som ny  

Der medfølger 2 savlesmække som sættes fast på selen når barnet vender udad, så selen ikke bliver savlet til  Disse er aldrig brugt. Instruktionsbogen følger også med.

Nypris: 1199,00,-

Giv et bud 

Hvad pris tænker du?

Anmeld

12. maj 2011

Bolette

Wulffi89 skriver:

Hvad pris tænker du?

Det er svært at sige.. Hvad tænker du om 800 kr? 

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Bolette skriver:

Det er svært at sige.. Hvad tænker du om 800 kr? 

Skal lige høre manden hvad han synes, vi har ønsket os en og det er ham der meget gerne vil have en så skal lige have ham med på den

Anmeld

12. maj 2011

Bolette

Wulffi89 skriver:

Skal lige høre manden hvad han synes, vi har ønsket os en og det er ham der meget gerne vil have en så skal lige have ham med på den

Det er bare helt i orden  Hvis det har interesse, så kan du skrive til min mobil? Så kan jeg sende mit nr i en mail?

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Bolette skriver:

Det er bare helt i orden  Hvis det har interesse, så kan du skrive til min mobil? Så kan jeg sende mit nr i en mail?

Skriver lige herinde engang i morgen han kommer nemlig sent hjem..

Anmeld

12. maj 2011

Bolette

Wulffi89 skriver:

Skriver lige herinde engang i morgen han kommer nemlig sent hjem..

Super - så tjekker jeg lige i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.