Stikken i underlivet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Julymama

Heey tøser ..

Jeg er i uge 31+0 og har lige hertil aften oplevet en stikken/jag i underlivet når jeg går og står .. er der nogle som ved hvad det kan være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

DLM

det havde jeg også, vil gætte på det er bebs der tynger ned ad og er ved at gøre sig klar.

Anmeld

12. maj 2011

Julymama

DLM skriver:

det havde jeg også, vil gætte på det er bebs der tynger ned ad og er ved at gøre sig klar.

Uha, det virker bare meget tidligt? eller er det bare mig? hvornår havde du det?

Anmeld

12. maj 2011

Julymama

opper lige 

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Julymama skriver:

Heey tøser ..

Jeg er i uge 31+0 og har lige hertil aften oplevet en stikken/jag i underlivet når jeg går og står .. er der nogle som ved hvad det kan være ?

Det er helt normalt jeg startede også med at få ondt omkring uge 32 ca og min datter har lagt med hovedet nedad siden uge 29

Anmeld

12. maj 2011

Julymama

Wulffi89 skriver:

Det er helt normalt jeg startede også med at få ondt omkring uge 32 ca og min datter har lagt med hovedet nedad siden uge 29

Okay, tak for svar jeg var også hos jordemoder i sidste uge, hvor hun sagde at den lille stod med hovedet ned af, men spurgte også om hovedet stod fast, og det sagde hun det gjorde det ikke, det var for tidligt osv.. så jeg blev lidt i tvivl

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Julymama skriver:

Okay, tak for svar jeg var også hos jordemoder i sidste uge, hvor hun sagde at den lille stod med hovedet ned af, men spurgte også om hovedet stod fast, og det sagde hun det gjorde det ikke, det var for tidligt osv.. så jeg blev lidt i tvivl

jeg var af sted i sidste i uge 35+1 og der stod min datter heller ikke fast endnu, men det vil jeg tro hun snart begynder på  men tro mig det bliver ikke mere behageligt jo længere du kommer hen, mit er aftaget en smule igen heldigvis men det er på vej tilbage fordi hun snart sætter sig fast....

Anmeld

12. maj 2011

Julymama

Wulffi89 skriver:

jeg var af sted i sidste i uge 35+1 og der stod min datter heller ikke fast endnu, men det vil jeg tro hun snart begynder på  men tro mig det bliver ikke mere behageligt jo længere du kommer hen, mit er aftaget en smule igen heldigvis men det er på vej tilbage fordi hun snart sætter sig fast....

Okay, såå er jeg mere rolig .. jeg troede bare kun den der "stikken" kunne komme fordi hun stod fast .. og man blir lidt bange hvis hun er ved at gøre sig klar til at komme ud 9 uger før tid hehe :p ..

jaa det kunne jeg godt forestille mig.. den her stikken jeg har nu er i hvert fald ikke rar, heldigvis er det ikke hele tiden, det er nok fordi hun bevæger sig lidt rundt.. det bliver ikke rart når hun så endelig står fast 

Anmeld

12. maj 2011

Hailiesmom11

Julymama skriver:

Okay, såå er jeg mere rolig .. jeg troede bare kun den der "stikken" kunne komme fordi hun stod fast .. og man blir lidt bange hvis hun er ved at gøre sig klar til at komme ud 9 uger før tid hehe :p ..

jaa det kunne jeg godt forestille mig.. den her stikken jeg har nu er i hvert fald ikke rar, heldigvis er det ikke hele tiden, det er nok fordi hun bevæger sig lidt rundt.. det bliver ikke rart når hun så endelig står fast 

Jeg er selv førstegangs gravid så jeg var også bekymret, men fandt så ud af hvad det var...

Men nu har jeg så bare fået det underligt i stedet for, så kan virkelig mærke det bevæger sig derhen af hvor jeg snart skal føde...  Men synes også gerne snart der må ske noget, gider ikke have ondt i lænden, have sure opstød og bare være mega træt længere  hehe

Anmeld

12. maj 2011

Kløver

jeg fik det også, og dte kan sagtens være når den lille skruer sig ned i bækkenet og gør sig klar til at sætte sig fast, til når det hele sker om 9 ugers tid, det er helt normalt det sker nu men også senere, fr du alt for ondt ville jeg nok ringe og spørge JM og ellers ville jeg nok nævne det ved næste Jm besøg, så tjekker de om den lille er ved at sætte sig ned i bækkenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.