pinligt eller... normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg bliver altså lige nødt til at høre om jeg er helt bindegal.

Jeg har tre børn af samme køn, de er født med 3-4 års mellemrum hver. Det pinlige er at de ligner hinanden så meget indtil ca. 2 års alderen, at jeg kan have svært ved at se forskel på dem når jeg ser gamle billeder.

Jeg tør ikke indrømme det for nogen, syntes der er mega-pinligt.

Er det bare mig der er helt bindegal eller er der andre de rhar prøvet det samme??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

MinNoah

ikk spor pinligt.. jeg har tvillingeveninder på 23 år nu.. de kan ikke se hvem de selv er når de ser billeder fra de var små

Anmeld

12. maj 2011

DLM

hehe altså jeg har vist baby billeder af mig til noget familie og de troede det var min søn så...

Anmeld

12. maj 2011

L.J.L

Anonym skriver:

Jeg bliver altså lige nødt til at høre om jeg er helt bindegal.

Jeg har tre børn af samme køn, de er født med 3-4 års mellemrum hver. Det pinlige er at de ligner hinanden så meget indtil ca. 2 års alderen, at jeg kan have svært ved at se forskel på dem når jeg ser gamle billeder.

Jeg tør ikke indrømme det for nogen, syntes der er mega-pinligt.

Er det bare mig der er helt bindegal eller er der andre de rhar prøvet det samme??

Det er da ikke spor pinligt! Jeg selv er tvilling og har billeder fra da vi var mindre hvor ingen i familien inkl mig selv ikke ved hvem der er hvem

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svarene. Jeg kan godt føle mig som en dårlig mor når jeg ikke kan se forskel på mine børn som små. Men jeg elsker dem jo overalt og kan altså godt se forskel i hverdagen ha ha

Mine er ikke tvillinger. Havde de været det ville jeg nok have nemmere ve dat acceptere at jeg ikke kan se forskel.

Eller hvis det var da de var nyfødte, men det er helt op til omkring to år at de ligner hinanden så meget.

Anmeld

12. maj 2011

linemus

Det problem har vi også engang imellem Vi har tvillingepiger (tveæggede), der snart er 4 år og en lille pige på 1 år, og de tre piger ligner også bare hinanden så meget, at vi ved flere af babybilleder er i tvivl om, hvem der er hvem. Så det synes jeg bestemt ikke, du skal være flov over

- Line

Anmeld

13. maj 2011

Lone Jakobsen

ingen grund til at være flov over det.

når jeg ser billeder af min søster og jeg fra vi var små, så er det også næsten umuligt at se forskel. heldigvis står der nogen gange årstal bagpå, eller der kan være noget ved tøj, omgivelser eller de andre personer på billederne der gør at man kan gætte sig frem til hvem der er hvem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.