Børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

Jaah men de kommer også inden... Da jeg ikk må gå over tid over 38+0.  

Kommer inden? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

twinny

MoarJ skriver:

Kommer inden? 

sorry kommer før...  de kommer ud til sin mor før...

hehe

Anmeld

12. maj 2011

eElak

Mette 27 skriver:

Hej hej,, Du vil nå at få børnepenge der.. Men hvis du nåede ind i Okt. så ville du ikke. Men så ville du tilgengæld få dem i den sidste ende når de er blevet 18 år. altså hvis de er fra 4 okt. så ville du få den 20 okt det år de bliver 18.. hvis du forstår hvad jeg mere, er så dårlig til at forklare på skrift 

Det er ikke sikkert... For med de nye ændringer, så går det KUN frem til selve fødselsdagen.. Når de er over 15 (mener jeg) så er det ungeydelse, og udbetales månedsvis...

Dvs. hun ville få for de dage i oktober måned, hvor barnet stadig var 17. F.eks. læste jeg om en familie som fik 59 kroner i ydelsen, fordi barnet havde fødselsdag 1. eller 2. januar ;-)

Anmeld

12. maj 2011

twinny

tak alle sammen.. så fik vi svar på dette...

god aften til jer alle.

Anmeld

12. maj 2011

Mira0911

Baby-støv skriver:

sorry kommer før...  de kommer ud til sin mor før...

hehe

Ja så får du også pengene fordi det er før d. 1. oktober... 

Anmeld

12. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

Det er ikke sikkert... For med de nye ændringer, så går det KUN frem til selve fødselsdagen.. Når de er over 15 (mener jeg) så er det ungeydelse, og udbetales månedsvis...

Dvs. hun ville få for de dage i oktober måned, hvor barnet stadig var 17. F.eks. læste jeg om en familie som fik 59 kroner i ydelsen, fordi barnet havde fødselsdag 1. eller 2. januar ;-)

hehe godt min søn er født d. 22. i måneden så

Anmeld

12. maj 2011

twinny

KaLee skriver:

hehe hvor åndsvagt...

Men de kommer sidst i sep senest....

Anmeld

12. maj 2011

eElak

Carina1977 skriver:

hehe godt min søn er født d. 22. i måneden så

he he - og min er født d. 23.. marts endda.. ;-)

Anmeld

12. maj 2011

Carina1977

KaLee skriver:

he he - og min er født d. 23.. marts endda.. ;-)

Hehe vi har planlagt det godt....min søn blev født d. 22. juni....lige måneden inden børnepengene  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.