Nogen der har prøvet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

metski83

-Sigrid- skriver:

Jeg har også kun prøvet det et par gange, det er ikke så mystisk igen

Ok tak for oplysningen, det er rart nok lige at høre. Det er min fjerde måned uden p piller, og de andre måneder har det været "normalt", og kommet præcis som havde jeg spist p piller.Men denne måned er det anderledes, så regner med det er fordi pillerne nok er ude af kroppen nu, min mens kom heller ikke præcis denne måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2011

Mauser.

Mens kan sagtens variere fra gang til gang når det ikke er længere tid siden du stoppede med p piller søde .. 

men hvis testen er negativ er du jo desværre ikke gravid, ud og købe æg. løsningstest og prøv næste måned (; 

Anmeld

13. maj 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Mens kan sagtens variere fra gang til gang når det ikke er længere tid siden du stoppede med p piller søde .. 

men hvis testen er negativ er du jo desværre ikke gravid, ud og købe æg. løsningstest og prøv næste måned (; 

Indlægget har endelig ikke noget med graviditet at gøre, da jeg bare ville høre til brun mens, hvis man kan kalde det. Min mens har været præcis og ens efter jeg stoppede med p piller. Lige indtil denne måned. Men min "røde" mens kom så igår aftes. Så nu regner jeg i hvert fald med at p pillerne er ude af kroppen, når det ikke længere er præcis.

Anmeld

13. maj 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Indlægget har endelig ikke noget med graviditet at gøre, da jeg bare ville høre til brun mens, hvis man kan kalde det. Min mens har været præcis og ens efter jeg stoppede med p piller. Lige indtil denne måned. Men min "røde" mens kom så igår aftes. Så nu regner jeg i hvert fald med at p pillerne er ude af kroppen, når det ikke længere er præcis.

Jaaa man kan håbe (; syntes du skal prøve med æg. løsnings teste og så sexe på dagen hvor den er positiv og de efterfølgende to dage .. 

Anmeld

13. maj 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Jaaa man kan håbe (; syntes du skal prøve med æg. løsnings teste og så sexe på dagen hvor den er positiv og de efterfølgende to dage .. 

Det kunne godt være man skulle prøve det, og se om det har en effekt

Sælger dem selv, så skal et andet sted hen og købe ind. Ved ikke om dem på nettet er ligeså gode.

Anmeld

13. maj 2011

Filippa & Liva

Hey søde,

det prøvede jeg også engang for længe siden...

det var noget underligt noget men varede de samme dage som mens eller gjorde.. det er helt normalt.

Anmeld

13. maj 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Hey søde,

det prøvede jeg også engang for længe siden...

det var noget underligt noget men varede de samme dage som mens eller gjorde.. det er helt normalt.

Det er rart nok at vide Men min alm. "røde" mens kom så igår aftes.

Så nu skal det bare overståes, så vi kan komme op på "hesten" igen.

Anmeld

13. maj 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Det er rart nok at vide Men min alm. "røde" mens kom så igår aftes.

Så nu skal det bare overståes, så vi kan komme op på "hesten" igen.

Ja, der er ikke andet for...

håber det lykkedes...  

Anmeld

13. maj 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Ja, der er ikke andet for...

håber det lykkedes...  

Tak håber jeg også

Anmeld

14. maj 2011

Mauser.

metski83 skriver:

Det kunne godt være man skulle prøve det, og se om det har en effekt

Sælger dem selv, så skal et andet sted hen og købe ind. Ved ikke om dem på nettet er ligeså gode.

altså de virkede fint her og der var gevinst på 4 forsøg med æg. løsningstest .. så jeg kan kun anbefale dem (; 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.