Hej tøzer, jeg har brug for en smule hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er igang med en ansøgning og er virkelig i tvivl om hvad jeg skal skrive. "Problemet" er at jeg allerede er ansat af de samme mennesker som jeg skal søge hos, og derfor ikke helt kan "pynte" på den Jeg snakker med vores leder hver dag, så hun kender mig jo rigtig godt. Gider i læse den og give et ord med på vejen? Jeg synes der mangler noget, men ved ikke helt hvad.

Energisk 31-årig kontorassistent søger nye udfordringer.
Efter at have læst jeres annonce om jobbet som vagtkoordinator, mener jeg, at jeg er den rette til jobbet.
Men lad mig starte med at fortælle en smule om mig selv. Mit navn er Jeanne Bøg Pedersen og er, som nævnt, 31 år. Som person er jeg optimistisk og fuld af gåpåmod. Jeg er typen, som nyder at pusle med projekter, og bliver ved med at forsøge til jeg finder den bedste løsning.
Min tid de sidste år er blevet brugt på Århus Universitet, hvor jeg har læst erhvervsøkonomi og engelsk. Det har bevirket, at jeg har fået stor træning i at organisere projekter og opgaver, samt min evne til at kommunikere og formidle budskaber er forstærket. Som studerende i det 21. århundrede oplever man at alt sker elektronisk – derfor er det vigtig ikke at være ”computerforskrækket”. Og det er jeg heller ikke. Jeg kan bruge samtlige programmer i Office-pakken, og er altid parat til at prøve noget nyt indenfor IT. Det er vist værd at nævne at jeg er meget glad for at lære nyt – det være sig både teoretisk og praktisk viden.
Før min tid på Universitetet har jeg taget en All-round kontoruddannelse, så jeg er bekendt med administrative funktioner, og hvad der forlanges af disse.
I øjeblikket arbejder jeg som ufaglært hjemmehjælper i Odder Kommune, og har der igennem fået et overordnet kendskab til bl.a. FOA’s overenskomst. Og alt hvad jeg ikke ved, er jeg klar og villig til at lære.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Med venlig hilsen
Jeanne Bøg Pedersen

Så skal der jo være CV osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

pipsen

Det lyder da fint. En positiv og "let" tone synes jeg.
"samt min evne til at kommunikere og formidle budskaber er forstærket" Her ville jeg nok bruge ord som forbedret eller trænet i stedet.
"Det er vist værd at nævne at jeg er meget glad for at lære nyt"
Her ville jeg droppe ordet "vist" og sætte et komma efter nævne.
" har der igennem fået et overordnet kendskab til bl.a. FOA’s overenskomst."
Her ville jeg droppe "overordnet"
og bruge ord som godt, udmærket, fint eller lignende.. overordnet har for mig et lidt for overfladisk betydning...
" Og alt hvad jeg ikke ved, er jeg klar og villig til at lære"
Uha lige den sætning ville jeg droppe helt... Hvis jeg skulle ansætte, ville jeg læse "aha jeg skal til at bruge tid på at lære hende op, for der er meget der skal læres"... Kan da udmærket være tilfældet, men det kan I altid snakke om til en samtale. Hvis du skal tilføje noget, så find nogle arbejdsopgaver, som ligner meget, dem som du vil få i jobbet, så du kan forklare, hvorfor de skal ansætte dig...

Det var lige hvad jeg kunne komme i tanke om.. pøj pøj Lena

Anmeld

11. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Mange tak skal du have

Anmeld

11. november 2008

twinboys

Jeanne skriver:

Jeg er igang med en ansøgning og er virkelig i tvivl om hvad jeg skal skrive. "Problemet" er at jeg allerede er ansat af de samme mennesker som jeg skal søge hos, og derfor ikke helt kan "pynte" på den Jeg snakker med vores leder hver dag, så hun kender mig jo rigtig godt. Gider i læse den og give et ord med på vejen? Jeg synes der mangler noget, men ved ikke helt hvad.

Energisk 31-årig kontorassistent søger nye udfordringer.
Efter at have læst jeres annonce om jobbet som vagtkoordinator, mener jeg, at jeg er den rette til jobbet.
Men lad mig starte med at fortælle en smule om mig selv. Mit navn er Jeanne Bøg Pedersen og er, som nævnt, 31 år. Som person er jeg optimistisk og fuld af gåpåmod. Jeg er typen, som nyder at pusle med projekter, og bliver ved med at forsøge til jeg finder den bedste løsning.
Min tid de sidste år er blevet brugt på Århus Universitet, hvor jeg har læst erhvervsøkonomi og engelsk. Det har bevirket, at jeg har fået stor træning i at organisere projekter og opgaver, samt min evne til at kommunikere og formidle budskaber er forstærket. Som studerende i det 21. århundrede oplever man at alt sker elektronisk – derfor er det vigtig ikke at være ”computerforskrækket”. Og det er jeg heller ikke. Jeg kan bruge samtlige programmer i Office-pakken, og er altid parat til at prøve noget nyt indenfor IT. Det er vist værd at nævne at jeg er meget glad for at lære nyt – det være sig både teoretisk og praktisk viden.
Før min tid på Universitetet har jeg taget en All-round kontoruddannelse, så jeg er bekendt med administrative funktioner, og hvad der forlanges af disse.
I øjeblikket arbejder jeg som ufaglært hjemmehjælper i Odder Kommune, og har der igennem fået et overordnet kendskab til bl.a. FOA’s overenskomst. Og alt hvad jeg ikke ved, er jeg klar og villig til at lære.
Jeg ser frem til at høre fra jer.
Med venlig hilsen
Jeanne Bøg Pedersen

Så skal der jo være CV osv.

Pøj pøj med ansøgningen og håber de ansætter dig,..... Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.