BILLIGT drengetøj str. 50-62 (enkelte 68+74)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Hej mette, hummel sommerdragten, er Laurits allerede vokset ud af den, er den lille i størrelsen?

Har lige målt den - den er en lille smule kortere end Name It bodyer i samme størrelse, men lidt bredere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Har lige målt den - den er en lille smule kortere end Name It bodyer i samme størrelse, men lidt bredere

Ok, jeg synes den ser fin ud.. bare aldrig til at vide med den danske sommer, om det bliver varmt nok til sommerdragter, er det ok jeg lige går i tænkeboks??

Anmeld

19. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ok, jeg synes den ser fin ud.. bare aldrig til at vide med den danske sommer, om det bliver varmt nok til sommerdragter, er det ok jeg lige går i tænkeboks??

Det må du i hvert fald

Anmeld

28. maj 2011

Mettemus

28. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det må du i hvert fald

Jeg hopper fra Mette, har allerede 3 sommerdragter fra Hummel, så tror det er nok.. ved jo ikke hvordan vejret bliver, men fin det er den ellers

Anmeld

28. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Jeg hopper fra Mette, har allerede 3 sommerdragter fra Hummel, så tror det er nok.. ved jo ikke hvordan vejret bliver, men fin det er den ellers

Helt i orden. Vi har også kun nogle få stk fra H&M - jeg har bare ikke ret stor fidus til det her land og så sommer i skøn forening

Anmeld

28. maj 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Helt i orden. Vi har også kun nogle få stk fra H&M - jeg har bare ikke ret stor fidus til det her land og så sommer i skøn forening

Nej heller ikke mig - håber på godt vejr i Berlin, men ikke til at vide hvad man kan regne med der heller. Jeg tror dog jeg vil bruge dem med en hvid langærmet body under og så bare bukser ud over, eller evt. strømpebukser over, hvis det er koldt.

Anmeld

29. maj 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Nej heller ikke mig - håber på godt vejr i Berlin, men ikke til at vide hvad man kan regne med der heller. Jeg tror dog jeg vil bruge dem med en hvid langærmet body under og så bare bukser ud over, eller evt. strømpebukser over, hvis det er koldt.

Det samme har jeg tænkt. Har nemlig fået en fin sommerdragt af min mor som han snart vokser ud af, og så bare for at få den brugt

Anmeld

8. juni 2011

Mettemus

Oooog op igen

Anmeld

8. juni 2011

december-babyen

I love DAD bodyen og AC/DC t shirten er de solgt og hvis ikke hvad vil de koste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.