hej
Ja, som overskriften siger, er det vist på tide jeg melder mig herinde. Jeg har fulgt med på sidelinien et stykke tid, men synes nu det er på tide jeg kommer med ind i kampen her
Min mand og jeg har den mest vidunderlige søn på 3 år, som vi gennem de sidste 1½ år har ønsket at gøre til storebror, dog desværre uden held.
Vores søn er "lavet på 3 måneder" så det kommer bag på os at vi ikke kan lave nr. 2 "almindeligt". Vi har fundet ud af via egen læge og gyn. at min mand har nedsat sædkvalitet, moderat til svær, så det er årsagen til nr 2 ikke melder sig. Gyn sagde endda at man måtte betragte vores søn som et mirakel...kunne ikke være mere enig
Vi har i tirsdag forrige uge fået den første og sidste IUI. Så ca på tirsdag finder vi ud af om der er gevinst, dog tror vi det ikke selv. Har dog idag og igår mærket nogle niv i underlivet engang imellem - kan ikke finde ud af om det er gode eller dårlige tegn...??
onsdag i næste uge går turen til Maigaard i Århus for at snakke om ISCI - og satser på at starte beh umiddelbart derefter, hvis jeg ikke er gravid nu.
nåhh, det var lidt om vores forløb, jeg glæder mig til at være med her på siden og dele sorger og glæder med jer.
onewish
Anmeld