HEJSA - på tide jeg melder mig herinde :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

onewish

hej

Ja, som overskriften siger, er det vist på tide jeg melder mig herinde. Jeg har fulgt med på sidelinien et stykke tid, men synes nu det er på tide jeg kommer med ind i kampen her

Min mand og jeg har den mest vidunderlige søn på 3 år, som vi gennem de sidste 1½ år har ønsket at gøre til storebror, dog desværre uden held.  Vores søn er "lavet på 3 måneder" så det kommer bag på os at vi ikke kan lave nr. 2 "almindeligt". Vi har fundet ud af via egen læge og gyn. at min mand har nedsat sædkvalitet, moderat til svær, så det er årsagen til nr 2 ikke melder sig. Gyn sagde endda at man måtte betragte vores søn som et mirakel...kunne ikke være mere enig

Vi har i tirsdag forrige uge fået den første og sidste IUI. Så ca på tirsdag finder vi ud af om der er gevinst, dog tror vi det ikke selv. Har dog idag og igår mærket nogle niv i underlivet engang imellem - kan ikke finde ud af om det er gode eller dårlige tegn...??

onsdag i næste uge går turen til Maigaard i Århus for at snakke om ISCI - og satser på at starte beh umiddelbart derefter, hvis jeg ikke er gravid nu.

nåhh, det var lidt om vores forløb, jeg glæder mig til at være med her på siden og dele sorger og glæder med jer.

onewish

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

SD

onewish skriver:

hej

Ja, som overskriften siger, er det vist på tide jeg melder mig herinde. Jeg har fulgt med på sidelinien et stykke tid, men synes nu det er på tide jeg kommer med ind i kampen her

Min mand og jeg har den mest vidunderlige søn på 3 år, som vi gennem de sidste 1½ år har ønsket at gøre til storebror, dog desværre uden held.  Vores søn er "lavet på 3 måneder" så det kommer bag på os at vi ikke kan lave nr. 2 "almindeligt". Vi har fundet ud af via egen læge og gyn. at min mand har nedsat sædkvalitet, moderat til svær, så det er årsagen til nr 2 ikke melder sig. Gyn sagde endda at man måtte betragte vores søn som et mirakel...kunne ikke være mere enig

Vi har i tirsdag forrige uge fået den første og sidste IUI. Så ca på tirsdag finder vi ud af om der er gevinst, dog tror vi det ikke selv. Har dog idag og igår mærket nogle niv i underlivet engang imellem - kan ikke finde ud af om det er gode eller dårlige tegn...??

onsdag i næste uge går turen til Maigaard i Århus for at snakke om ISCI - og satser på at starte beh umiddelbart derefter, hvis jeg ikke er gravid nu.

nåhh, det var lidt om vores forløb, jeg glæder mig til at være med her på siden og dele sorger og glæder med jer.

onewish

velkommen til

Jeres forløb lyder rigtig meget som vores faktisk.

Søn som er lavet hurtigt og "normalt" - forsøgt i 3 år nu på at gøre ham til storebror. Været igennem 4 iui forsøg - negative og har nu været til forsamtale med Maigaard. Vi har dog ikke råd til IVF/ICSI lige nu. 

Jeg håber at du bliver meget glad for siden her. Der er rigtig mange søde piger.

Ang de der niv så kan det være både det ene og det andet. Jeg har oplevet små niv i alle mine IUI forsøg - og der har det jo desværre ikke betydet noget positivt. Men derfor kan det jo sagtens gøre det, for jer.

Held og lykke

Anmeld

12. maj 2011

olivia1009

Velkommen til og pøj pøj

Hej fra Tanja

Anmeld

12. maj 2011

onewish

Stinedegn - jeg er ked af at hører med jers IUI forsøg fortsætter i lidt med det endnu? Ja det er en dyr affære at skulle igennem ICSI!

Vi fik fra rådet at prøve mere end den ene gang pga hans dårlige sædkvalitet, derfor hopper vi hurtigt videre, men hvem ved om den ene gang med IUI er lykkens gang. Synes min krop driver mig til vanvid med alle de ting jeg pludselig lægger mærke til og tolker en hel del på..

Jeg håber det lykkes for jer snart

Anmeld

12. maj 2011

onewish

olivia1009 - tak 

Anmeld

12. maj 2011

AnneH

Vil også bare lige sige hej og velkommen til.

for jer

Anmeld

12. maj 2011

Lisbeth1985

onewish skriver:

hej

onewish

Vil bare lige sige velkommen til

Anmeld

12. maj 2011

Putomanen

Du får da også lige en velkommen til fra mig  Jeg er sikker på, at du nok skal blive glad for gruppen! Den er nemlig rigtig god at bruge, både når man er glad og når man er ked af det...

Lige et lille tip, så kan du klikke på knappen citer oppe i højre hjørne, lige over teksten. Så får folk en notifikation om, at du har citeret dem og svaret dem

Anmeld

12. maj 2011

Nessie

Vil også bare lige sige velkommen til

Jeg er selv rimelig ny herinde, og vi er en del der har været / skal i behandling.

Jeg har selv en søn på 19 mdr., som er kommet til verden ved ICSI, også pga. nedsat sædkvalitet

for at I kan nøjes med den ene gang IUI

Anmeld

12. maj 2011

Sunflower

Velkommen til

Selvom pigerne herinde er smadder søde krydser jeg alligevel for dit ophold i gruppen bliver kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.