hjælp til digital fotoramme ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Moar2011

heei damer

jeg har leget lidt med tanken om at købe en digital fotoramme til farmand i farsdagsgave .. tror i det kan være noget for ham ? - tanken var han ku tag den med syd på ..

har i nogen gode råd hvilken en det skal være og hvor de kan købes ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Moar2011

ingen der ved noget 

Anmeld

12. maj 2011

butterflyPhoto

har ikke selv erfaringer med dem, men mener de kan købes i Photocare eller Bingo-foto.

Nogle gange har de dem også i Bilka.

Håber det kan bruges 

Hilsen Christina

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

taak for det

Anmeld

13. maj 2011

Ryberg

Babyklar skriver:

heei damer

jeg har leget lidt med tanken om at købe en digital fotoramme til farmand i farsdagsgave .. tror i det kan være noget for ham ? - tanken var han ku tag den med syd på ..

har i nogen gode råd hvilken en det skal være og hvor de kan købes ?

En digital fotoramme er en genial ting... tror han vil blive glad for det, hvis han godt kan lide sådan noget.

jeg fik en for nogle år siden og den fungerer endnu, og jeg skifter billeder på den indimellem...

folk der besøger os, sidder også og kigger på den fordi det ikke er det samme billede hele tiden

Jeg fik min i gave, men ved den ikke har kostet voldsomt meget (omkring 300), så du behøver ikke købe dem til 1000 kr. for at det er en god en...

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

KittyGirl skriver:

En digital fotoramme er en genial ting... tror han vil blive glad for det, hvis han godt kan lide sådan noget.

jeg fik en for nogle år siden og den fungerer endnu, og jeg skifter billeder på den indimellem...

folk der besøger os, sidder også og kigger på den fordi det ikke er det samme billede hele tiden

Jeg fik min i gave, men ved den ikke har kostet voldsomt meget (omkring 300), så du behøver ikke købe dem til 1000 kr. for at det er en god en...

1000 tak for dine råd og mening

jeg har fundet en til 399, for der kan man også ligge musik på, som den spiller mens den viser billeder.. og da den skal bruges til at minde os herhjemme i de 6mdr han er afsted, ville det være en god ide og så er der fjernbetjning, bruge usb, kan vise kl og kalender

Anmeld

13. maj 2011

Ryberg

Babyklar skriver:

1000 tak for dine råd og mening

jeg har fundet en til 399, for der kan man også ligge musik på, som den spiller mens den viser billeder.. og da den skal bruges til at minde os herhjemme i de 6mdr han er afsted, ville det være en god ide og så er der fjernbetjning, bruge usb, kan vise kl og kalender

Den lyder sørme til at være fin !

Den skal han nok blive rigtig glad for, det er jeg sikker på

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

KittyGirl skriver:

Den lyder sørme til at være fin !

Den skal han nok blive rigtig glad for, det er jeg sikker på

så må jeg hellere give ham sådan en, og hvis ikke kan han jo altid bytte den

Anmeld

13. maj 2011

Ryberg

Babyklar skriver:

så må jeg hellere give ham sådan en, og hvis ikke kan han jo altid bytte den

præcis.. og husk på at det er tanken der tæller

Anmeld

13. maj 2011

Moar2011

KittyGirl skriver:

præcis.. og husk på at det er tanken der tæller

ja lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.