Når i har været indlagt har i så prøvet at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

bonanza

Blive "passet" af en sygeplejerske der er sur? Og ikk tager dig seriøst? Jeg er indlagt lige nu i Aalborg på sygehus syd med betændelse i buspytkirtlen, og har været på denne afdeling nogle gange før, det er som om dem der "passer" min stue ikk tager mig seriøst, som om de tænker hypokonder, er hun nu her igen osv.... Det er sgu skide træls og jeg har lyst til at grave mig ned, syntes nærmest det er pinligt at være syg! Hvad gør jeg lige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

lykke mus

ville lige ønske dig en god bedring, ved ikke hvad jeg skal svare ellers.. men mon ikke bare de har travelt/dårlig dag måske??

Anmeld

12. maj 2011

2721

ja det har jeg prøvet, den gang jeg havde fået blindtarmsbetændelse. Først troede de det var madforgiftning, da jeg havde været ude at spise dagen før.da jeg klagede min nød til sygeplejesken sagde hun: så så, så slemt er det jo heller ikke. Min blindtarm nåede at springe inden jeg blev opereret og var syg ret længe efter. Nøj hvor syntes jeg hun var en dum kælling.
Kram til dig og god beding

Anmeld

12. maj 2011

otlitrom

Du siger det til hende!!

Som kommende sygeplejerske kan jeg se det fra begge sider. Og ja - uden at fornærme dig - så er der også andre patienter end du, der kræver hendes opmærksomhed. MEN! Derfor er det alligevel ikke OK, hvis du føler dig overset. Alle har krav på en god pleje!

Måske lægger hun ikke mærke til det i sin stress.. Derfor må du åbne munden og sige, at det ikke føles rart og at du har brug for noget andet, end det hun lige giver (eller mangel på samme).

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.