Wooow en vild omgang hagl i Randers!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Noahmor

StephanieJ skriver:

Aldrig har jeg set så meget hagl komme på SÅ kort tid

Var ude og stå i det, og for pokker hvor gjorde de ondt at få i hovedet

Det er da helt vildt. I Odense har solen skinnet hele dagen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Steph_Laurits

gravid20 skriver:

WoW..

er glad for at jeg befinder mig i den anden ende af landet  

Hehe, min kæreste talte også i tlf med sin mor da det begyndte - og ved dem omkring Aalborg er der dejlig solskin

Det er vildt!

Anmeld

12. maj 2011

Steph_Laurits

Noahmor skriver:

Det er da helt vildt. I Odense har solen skinnet hele dagen. 

Den har også skinnet i Randers idag og vejret har været suuuper dejligt - dog lidt skyet engang imellem, men stadig med sol og varme! Men skal da love for at det vendte på INGEN tid

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

SNER!?

Her haglede det bare så det ligner sne  
Her er der intet sol at spotte overhovedet. Ved heller ikke lige hvad der sker for det vilde vejrskift!!

Håber da der er godt vejr imorgen, så I får en god dag

Ja, hvis ikke det var sne, så ved jeg ikke hvad det var - for det var ikk hagl! Ja, på afstand kunne det godt ligne sne på dine billeder

Det er ret sært det hele, jeg ville ønske jeg liiige kunne ringe til min Naturgeografilærer og hører ham om hvad der sker, for det er bare mystisk!

Tak, vi krydser alt hvad der kan krydses! Ellers kommer vi sindssygt mange 3.g'ere tromlende, klædt ud, ind på McD ved middagstid i morgen haha.

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

SNER!?

Her haglede det bare så det ligner sne  
Her er der intet sol at spotte overhovedet. Ved heller ikke lige hvad der sker for det vilde vejrskift!!

Håber da der er godt vejr imorgen, så I får en god dag

Ja, hvis ikke det var sne, så ved jeg ikke hvad det var - for det var ikk hagl! Ja, på afstand kunne det godt ligne sne på dine billeder

Det er ret sært det hele, jeg ville ønske jeg liiige kunne ringe til min Naturgeografilærer og hører ham om hvad der sker, for det er bare mystisk!

Tak, vi krydser alt hvad der kan krydses! Ellers kommer vi sindssygt mange 3.g'ere tromlende, klædt ud, ind på McD ved middagstid i morgen haha.

Anmeld

12. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

Ja tag da lige og ring til ham så vi kan få et svar
Det ligner nemlig lidt at det kunne være sne, satme vildt. Der var tryk på ihvert fald.

Haha, perfekt - har fri kl 13, regner det osv. der så skal jeg på Mc'en   Hehe.

Anmeld

12. maj 2011

Ayasmor

Ja det er helt vildt.. Det gik dælme stærkt. Herhjemme gik vi dog ikke udenfor, men sad i vindueskarmen og kiggede ud. Pludselig udbryder Aya: "MUAAARRR. FUGL BAM I ØJNER!".. Altså at fuglen får vand i øjnene..

Anmeld

12. maj 2011

Dinna88

StephanieJ skriver:

Ja tag da lige og ring til ham så vi kan få et svar
Det ligner nemlig lidt at det kunne være sne, satme vildt. Der var tryk på ihvert fald.

Haha, perfekt - har fri kl 13, regner det osv. der så skal jeg på Mc'en   Hehe.

I wish I could  

Det ser også ud til at der var tryk på! Her larmede det helt vildt. Vi har vinduer åbne i alle rum, men måtte lukke dem fordi der landede så mange hagl på den udevendige vindueskarm, at de kom indenfor.  Det kan ikke være det bekendt!

Haha, kunne være genialt Hvis det er, så kig efter en sort kat med hvide kattekontaktlinser og rødt hår - that is me!  

Anmeld

12. maj 2011

anynom

Vi måtte "nøjes" med en masse regn og buller her i Vorup =)

Anmeld

12. maj 2011

Steph_Laurits

Dinna88 skriver:

I wish I could  

Det ser også ud til at der var tryk på! Her larmede det helt vildt. Vi har vinduer åbne i alle rum, men måtte lukke dem fordi der landede så mange hagl på den udevendige vindueskarm, at de kom indenfor.  Det kan ikke være det bekendt!

Haha, kunne være genialt Hvis det er, så kig efter en sort kat med hvide kattekontaktlinser og rødt hår - that is me!  

Tror også nemt de ville komme herind hvis vi åbnede viduerne
Bare vandet på vejen STYRTEDE bare ned af gaden, så når det ramte bildækkene lignede det fisme næsten en flodbølge

Har også en video af det, meeeen der er jeg på - og ikke noget kønt syn. Så undlod den lige

Super, kigger simpelthen efter en rødhåret kat på Mc'en  Haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.