Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke søde
håber alt er som det skal være
glæder mig til og hører om din scanning, om der er 1 eller 2 bebser i din mave
Mia 13+6
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Leonora skriver: Ihhhhhhhh hvor fedt fedt fedt...kæmpe tillykke :-)
Ihhhhhhhh hvor fedt fedt fedt...kæmpe tillykke :-)
Tusind tak
CamillaValby skriver: Hvor dejligt Stort tillykke. Jeg elsker simpelhen at det lykkes for os i denne gruppe Endnu et KÆMPE tillykke
Hvor dejligt Stort tillykke. Jeg elsker simpelhen at det lykkes for os i denne gruppe Endnu et KÆMPE tillykke
TAAAAKK
Det er skønt at det lykkes, håber bare det den bliver derinde længere end 8 uger denne gang.
B&J skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
TAK
Miia90 skriver: Stort tillykke søde håber alt er som det skal være glæder mig til og hører om din scanning, om der er 1 eller 2 bebser i din mave Mia 13+6
Ja det bliver spændende om der skulle være to!!!
AnneH skriver: Efter 14 dage venten fik vi taget testen på skejby og den var positiv!!! Nu skal vi bare lige se tiden an. Det er super dejligt, håber bare at jeg denne gang får lov til at gå tiden ud.
Efter 14 dage venten fik vi taget testen på skejby og den var positiv!!!
Nu skal vi bare lige se tiden an. Det er super dejligt, håber bare at jeg denne gang får lov til at gå tiden ud.
Endnu engang TILLYKKE søde Jeg er helt sikker på, at den bliver der denne gang: det er jeres tur nu!!
Lisbeth1985 skriver: Endnu engang TILLYKKE søde Jeg er helt sikker på, at den bliver der denne gang: det er jeres tur nu!!
Tak, det tror jeg også det er
Hvor er det dejligt !
Tillykke til jer !
gravid20 skriver: Hvor er det dejligt ! Tillykke til jer !
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128