Er det nu ..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

heej :-)

jeg fik tidliger idag meget ondt i maven (nederst) det er ca, 3 timer siden nu.. Jeg havde en del udflåde derefter,. Nu har bebs været livlig meget siden. så troede ikke det betød noget (er første gra) men nu er jeg begyndt at få stik for neden, føltes som om det er i skeden, men aner det ikke. nogle der har prøvet dette...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

heej :-)

jeg fik tidliger idag meget ondt i maven (nederst) det er ca, 3 timer siden nu.. Jeg havde en del udflåde derefter,. Nu har bebs været livlig meget siden. så troede ikke det betød noget (er første gra) men nu er jeg begyndt at få stik for neden, føltes som om det er i skeden, men aner det ikke. nogle der har prøvet dette...

Er det nu ?

Anmeld

12. maj 2011

Janni.

Svært at sige, men vil ønske dig held & lykke med fødslen 

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Svært at sige, men vil ønske dig held & lykke med fødslen 

puha håber ikke det er nu,. er kun 29 knap..
men tak for de søde ord..

Anmeld

12. maj 2011

Janni.

Anonym skriver:

puha håber ikke det er nu,. er kun 29 knap..
men tak for de søde ord..

Uha nej så må det godt vente men ønsker dig nu en god fødsel alligevel, ud skal h*n jo på et tidspunkt 

Anmeld

12. maj 2011

Lusi

Jeg snakkede tilfældigvis med min gravide søster idag og hun oplever det stikker i skeden.. Ligesom at få stukket en kniv op.. Hun havde Ringet til fødegangen og de sagde det var normalt og fordi baby ligger og presser på.. Har ik selv prøvet det, da jeg fik kejsersnit begge gange..

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Jeg snakkede tilfældigvis med min gravide søster idag og hun oplever det stikker i skeden.. Ligesom at få stukket en kniv op.. Hun havde Ringet til fødegangen og de sagde det var normalt og fordi baby ligger og presser på.. Har ik selv prøvet det, da jeg fik kejsersnit begge gange..

så det er ikke nu..?

Anmeld

12. maj 2011

DLM

jeg fik også jag ned i underlivet omkring uge 30 og det fortsatte til han blev født. han var også meget livlig inde i maven, og er det absolut stadig efter han er kommet ud

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

jeg fik også jag ned i underlivet omkring uge 30 og det fortsatte til han blev født. han var også meget livlig inde i maven, og er det absolut stadig efter han er kommet ud

pyyyh,.
Blev godt nok nervøs da

Anmeld

12. maj 2011

DLM

Anonym skriver:

pyyyh,.
Blev godt nok nervøs da

kan jeg godt forstå, men bebs er sikkert ved at bevæge sig ned ad og sætte sig klar til når det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.