Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
den-lykkeligste skriver: puha så er min prinsesse dælme lille
puha så er min prinsesse dælme lille
ellers er min dreng stor hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæresten var til scanning i sidste uge (28 + ?) og vores datter blev skønnet til 1.300 g.
Skulle efter sigende være ganske normal vægt, men fik at vide at 2. barn nok ville ligge på 500 g over første barns fødselsvægt. Det håber kæresten nu ikke, for William lå på 5.100 g da han blev taget ved KS.
den-lykkeligste skriver: så var jeg ved Jodemoder idag. Alt var i den skønneste orden. Prinsessen vejede 1 kg og lå i den lave ende.. så muligvis bliver hun ikke en stor baby.. men hun kan vel nå at tage på endnu.. er det normalt i uge 28+2 at en baby vejer 1 kg i den lave ende?
så var jeg ved Jodemoder idag. Alt var i den skønneste orden. Prinsessen vejede 1 kg og lå i den lave ende.. så muligvis bliver hun ikke en stor baby.. men hun kan vel nå at tage på endnu.. er det normalt i uge 28+2 at en baby vejer 1 kg i den lave ende?
Jeg blev scannet i 26+5 og der vejede min pige 1000 gram. Jeg fik en vækst scanning her i 32+3 og der vejede hun 2050 gram. Overlægen sagde her ved sidste scanning at det var helt gennemsnitlig.
Men altså de vokser jo lidt forskelligt, så bare at din pige løbende tager på og bliver større, så sker der nok ikke noget ved det - det kan jo også være at hun lige pludselig vokser meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128