venter stadig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Annemor...

Ja, jeg venter stadig på brev, så jeg snart kan komme til scanning. Jeg er i dag 10+4, så synes da godt at det må komme nu her....

Har fået brev fra jordemodercentret om hvornår jeg skal derind, men venter på det andet brev, som jeg synes er meget mere interessant.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Annemor...

Hvornår fik I brev?

Anmeld

12. maj 2011

Happiness

Jeg fik ikke et brev, men skulle selv bestille tid over nettet. Skal føde på Hvidovre.

Anmeld

12. maj 2011

Kofoed.

Jeg fik et samled brev fra Kolding sygehus til NF, 1. jordmodersamtale og MD. Det fik vi da jeg var 9+?.

Så det hjælper nok ikke så meget...

Anmeld

12. maj 2011

Annemor...

Er blevet enig med mig selv at hvis jeg ikke har fået brev mandag. så må jeg lige ringe ind på sygehuset og høre dem af.

Anmeld

12. maj 2011

Ka+Ma=Be

Annemor... skriver:

Er blevet enig med mig selv at hvis jeg ikke har fået brev mandag. så må jeg lige ringe ind på sygehuset og høre dem af.

Det tror jeg er en god ide! For en sikkerhedsskyld. Du skulle jo ikke gerne pludseligt være for langt henne, til at de kan måle nakkefolden.

Og man ved jo aldrig hvor meget de rykker din termin

Anmeld

12. maj 2011

modesty

Jeg skulle også selv bestille tid på nettet (til Riget).

Anmeld

12. maj 2011

Leonora25

Det må variere meget fra sygehus til sygehus. Jeg var til 1. lægebesøg da jeg var 5+3 henne og indenfor en uge efter fik jeg brev om NF. Men nøjh hvor har den dato også været indprintet i min nethinde længe nu Nu er der heldigvis kun 14 dage

Ja ring på mandag - det ville jeg også gøre, de laver jo fejl af og til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.