hvad laver i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2008

moniquesmor

Familien Madsen skriver:

det er dejligt når familien tager det pænt for så er der også mere støtte i dem...

det er rigtig der er op og ned ture i livet og det er dem der med til at gøre os stærke...

men det lyder til jo til at i kan finde ud af og få delt tingne og alt det på en pæn måde60.png og det er jo det vigtigste i sådan en situation..

ja bestemt.. ville hver ked af hvis vi skulle igennem alt mulig retsag og hvad det ellers hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2008

Fam. Madsen

ja bestemt.. ville hver ked af hvis vi skulle igennem alt mulig retsag og hvad det ellers hedder

puha ja det kan jeg godt forstå...54.png det er aldrig sjovt og skulle flytte fra hinanden...54.png

men vil du af med nogen agrationer eller andet så kan du bare skrive lytter gerne heller du skriver dem ned enden du går inden med dem..

Anmeld

10. november 2008

MorCamilla

Vi har her til aften fået sat alle vores papire i mapper og lagt det i orden igen...
Det er ikke noget vi gør så ofte, vi har en kasse under vores sofabord og når den er fyldt med papire der skal i mapper, så sætter vi det ind.. Og nu kunne der bare ikke være mere i kassen Det er så kedeligt at gøre sådan nogle ting, men det er nu meget dejligt når det er gjort...

Anmeld

10. november 2008

heaven

hrum... jeg har forberedt skolesamtaler og opstartssamtaler, i alt 10 stk..... og nu skal jeg smøre madpakke, og så vist se dyner...

Jannie

Anmeld

10. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg har (prøvet) at skrive en jobansøgning. Ikke lige min stærke side.

Anmeld

11. november 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har brugt hele dagen og aften på at lave en liste med alle de punkter jeg skal have frem i retten i morgen. Det er min eks der igen har slæbt mig i retten, denne gang for at få fælles forældremyndighed samt bopælsretten.

Han læser nok med her, så vil ikke skrive så meget.....men røvsygt at skulle bruge sin sparsomme tid på det!

Så xxxxx lige for mig i morgen kl 9:15-11:15 for der sidder jeg i Lyngby ret

Hilsen

Lotte

Anmeld

11. november 2008

Miamaja

vi har vaeret i supermarked winco og handle maelk osv. og i parken, gynge lidt og hygge, hygge derhjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.