Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Prøver lige igen og ser om alle mine svar muligheder kommer med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tristan begyndte at rejse sig op af ting fra ca 8 mdr, men begyndte først af turde at gå helt selv 7 dage ingen han blev 1 år..
Jeg har stemt "går ikke endnu", da Albert fylder 1 imorgen og endnu ikke går. Han prøver dog at starte en blanding mellem at gå og kravle (hvilket han heller ikke gør...)
Stemt blank, da svar muligheden ikke er der... Min datter gik da hun var 17 mdr.
Thilde er blev 1 år i sidste uge, og det er virkelig ikke så lang tid siden hun begyndte at rejse sig op af ting, så tror hun er en af dem der kommer til at gå lidt sent
Clara gik det hun var 10 mdr og mathias var knap 15 mdr da han begyndte at gå
Ranarupta skriver: Jeg har stemt "går ikke endnu", da Albert fylder 1 imorgen og endnu ikke går. Han prøver dog at starte en blanding mellem at gå og kravle (hvilket han heller ikke gør...)
HIhihi en lille mowgli!!!
Liva tog de første skridt da hun var 11 mdr. og et par uger efter gik hun rigtigt.
hehe åhh hvor er han sød
Barn 1 gik da hun var 8 mdr og barn 2 bliver snart 1 år, hun rejser sig ikke engang op af ting, så det har vist lange udsigter.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128