Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Op
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor er den fin, nu spørger jeg måske dumt, men kender ikke rigtig til voksi, kan det der orange tages af eller hvordan?
og er det meget piget? (hvis man nu får en dreng)
Ann88 skriver: ej hvor er den fin, nu spørger jeg måske dumt, men kender ikke rigtig til voksi, kan det der orange tages af eller hvordan? og er det meget piget? (hvis man nu får en dreng)
Det kan desværre ikke tages af Og helt ærligt så synes jeg ikke den passer til en dreng, der er små blomster på. Synes bestemt det er til en pige
lisbeth2910 skriver: Det kan desværre ikke tages af Og helt ærligt så synes jeg ikke den passer til en dreng, der er små blomster på. Synes bestemt det er til en pige
Ja okay så må nok jeg nok hellere lade være med at kaste mig ud i noget
Held og lykke med salget! Måske jeg vender tilbage hvis jeg venter mig en pige på et tidspunkt - og den ikke er solgt
Ann88 skriver: Ja okay så må nok jeg nok hellere lade være med at kaste mig ud i noget Held og lykke med salget! Måske jeg vender tilbage hvis jeg venter mig en pige på et tidspunkt - og den ikke er solgt
Det gør du bare! Håber dog og få den solgt snart:-)
SÆLGES FOR 1800 KR INKL LEVERING
A. skriver: er mindste pris stadig 2000?
er mindste pris stadig 2000?
Vil gerne af med den! Så min nye mindstepris er 1500 kr inkl porto! Interesseret?
lisbeth2910 skriver: Vil gerne af med den! Så min nye mindstepris er 1500 kr inkl porto! Interesseret?
det er edderrøvme billigt, men jeg kan ikke finde ud af at bruge min egen, så skal nok ik købe en til (men ville lige oppe den)
springer fra da de har voksi på tilbud i babysam til 1500
MAJ*MOR skriver: det er edderrøvme billigt, men jeg kan ikke finde ud af at bruge min egen, så skal nok ik købe en til (men ville lige oppe den)
Ej er det rigtigt! Jeg er bare så ked af at Elina er vokset ud af den. Jeg har bare elsket den!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128