lisbeth2910 skriver:
Vi har selv mad med - og ja det er lige nettop aftensmaden fra dagen før hun får med i en bøtte som de så varmer op, jeg laver så en anden bøtte med små finger hapser som hun selv kan sidde med - det kan være rugbrødsmadder, frikadelle, små stykker kogte grønsager, majs osv osv.
Det tyder på at hun synes godt om DP mor så. Men selvfølgelig piver hun, hun vil jo hellere med dig, mor er nu engang den bedste i verden.
Vi har bevist valgt vuggestue fordi der er rammerne lidt breddere og der er flere voksne, hvilket vil sige at hvis kemien/holdningerne ikke passer med den ene, så er der en anden man kan gå til.
Derudover så troede jeg at man som dp mor var pålagt at børnene får noget sundt og varieret kost, og det vil jeg ikke påstå at leverpostej og vand er. Det lyder helt ærligt mere som om, hun forsøger og sparer på mad omkostningerne - hvilket jo i sidste ende giver hende mere i løn, og det havde jeg ikke fundet mig i. Jeg havde påtalt at min datter skulle have noget sundt og varieret mad, som hun også er pålagt at skulle tilbyde!!!
ja ik? jeg synes også det lyder forkert med leverhak hver dag, og vand? som jeg skrev til en anden, hvis hun vil have saft (og nej ikke fun, men måske en fra grønnegården) er det helt ok med mig.. bare hun får noget.. og hun vil jo gerne have brunsviger (kanelkage) så hun er jo lidt sulten? men Dp fortæller, at Alberte græder fra det minut hun kommer i højstolen, til hun bliver taget op igen :/ det er også en voldsom reaktion synes jeg?
jeg vil prøve at give hende aftensmad med på mandag og som du siger hapsere hun selv kan lege med
god ide!!!
mht. VS, det villle jeg også bare så gerne hun kom i, men der var venteliste, pga. udsatte børn, som har første retten til VS her i kommunen, da det oprindeligt var det VS'en blev til for. Vi er dog nr. 2 til august, så der skulle vi gerne få en plads... det kunne jeg muligvis godt finde på at bruge.. (lyder det meget forkert??)
tusind tak for dit svar