glimmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.678 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

malliebooh

Det er nu nok måske endda et dumt spørgsmål

- Men må man bruge glimmer fra hobbyforretninger osv, i ansigtet??

Eller skal det være noget specielt lavet til ansigtet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Mor til Mike

MalleH skriver:

Det er nu nok måske endda et dumt spørgsmål

- Men må man bruge glimmer fra hobbyforretninger osv, i ansigtet??

Eller skal det være noget specielt lavet til ansigtet?

Det er det samme glimmer, så det kan du sagtens..  

Anmeld

12. maj 2011

malliebooh

Misselbek skriver:

Det er det samme glimmer, så det kan du sagtens..  

okay, det er bare fordi at glimmer fra hobbyforretninger er billigere end noget af det man bruger til ansigtet. Så ville bare høre om det var farligt eller noget at få på huden.

Anmeld

12. maj 2011

Mor til Mike

MalleH skriver:

okay, det er bare fordi at glimmer fra hobbyforretninger er billigere end noget af det man bruger til ansigtet. Så ville bare høre om det var farligt eller noget at få på huden.

tror det næppe, det er samme produkt, det mere fordi der er creme i det du køber specielt til krop og ansigt, så du skal nok blande det med lidt creme eller noget..

Anmeld

12. maj 2011

malliebooh

Misselbek skriver:

tror det næppe, det er samme produkt, det mere fordi der er creme i det du køber specielt til krop og ansigt, så du skal nok blande det med lidt creme eller noget..

ja okay, tak for det

Anmeld

12. maj 2011

Majeha

Går ud fra det er til sidste skoledag

Jeg ville i så fald købe en af dem, der er beregnet til kroppen. I Matas har de sådan en slags creme med glimmer i i en lille tube/bøtte, og det er ikke megadyrt. Det bliver smurt  på huden, så det ryger ikke så let af, som det der glitter"støv". Heller ikke ifb. med vand, hvilket der nok kommer rigeligt af Og så ender det heller ikke alle andre steder, end der hvor det skal sidde.  

Anmeld

12. maj 2011

malliebooh

Går ud fra det er til sidste skoledag

Jeg ville i så fald købe en af dem, der er beregnet til kroppen. I Matas har de sådan en slags creme med glimmer i i en lille tube/bøtte, og det er ikke megadyrt. Det bliver smurt  på huden, så det ryger ikke så let af, som det der glitter"støv". Heller ikke ifb. med vand, hvilket der nok kommer rigeligt af Og så ender det heller ikke alle andre steder, end der hvor det skal sidde.  

ehm det er ikke til sidste skoledag, den havde jeg i 10. for 2 år siden.. Nej det er til at forsøge lidt med, med hensyn til makeup.. Noget lidt dramatisk og med en masse glitter. men tak

Anmeld

12. maj 2011

Majeha

MalleH skriver:

ehm det er ikke til sidste skoledag, den havde jeg i 10. for 2 år siden.. Nej det er til at forsøge lidt med, med hensyn til makeup.. Noget lidt dramatisk og med en masse glitter. men tak

Ups undskyld Her er det ellers tid til 10.klasses sidste skoledag om snart, hehe. Men man kan også få øjenskygge med glimmer. Tænkte bare, det er lettere at arbejde med, end det andet.

Anmeld

12. maj 2011

malliebooh

Majeha skriver:

Ups undskyld Her er det ellers tid til 10.klasses sidste skoledag om snart, hehe. Men man kan også få øjenskygge med glimmer. Tænkte bare, det er lettere at arbejde med, end det andet.

Det er okay, ud fra min alder at dømme kunne man nok godt tage fejl af det, jeg startede bare i skole da jeg var 5, så jeg blev hurtigt færdig!

Ja, men havde tænkt på noget hvidt pulver glimmer, evt. med skær, som man kan putte på noget "vådt" øjenskygge eller en primer, eller ja

Anmeld

12. maj 2011

Chillien

MalleH skriver:

Det er okay, ud fra min alder at dømme kunne man nok godt tage fejl af det, jeg startede bare i skole da jeg var 5, så jeg blev hurtigt færdig!

Ja, men havde tænkt på noget hvidt pulver glimmer, evt. med skær, som man kan putte på noget "vådt" øjenskygge eller en primer, eller ja

Jeg tror jeg ville forhøre mig i hobbyforetningen.. Eller selv læse indholdet på bøtrten, og vt. tjekke det på nettet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.