Tror måske jeg er gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, er jeg i tvivl om jeg er blevet gravid. Sagen er den, at jeg for en måneds tid siden kom et par dage for sent i gang med p-pillerne... og tænkte faktisk ikke yderligere over det. Men så kom jeg til at læse i indlægssedlen, at man aldrig må gøre den p-pille fri periode længere, men gerne kortere! Hmmm... og nu kommer jeg jo til at tænke meget over det. Har været usandsynlig træt den sidste tid, har haft lidt niv i underlivet (ikke hver dag), lille pletblødning og en del kvalme. Jeg skal have min næste menstruation søndag / mandag, så der er jo ikke andet at gøre, end at vente og se. Jeg håber ikke, jeg er gravid, det er jo ikke helt planlagt. Selvom jeg gerne vil have børn nu, så er jeg ikke sikker på, at kæresten er helt klar. Men må hellere lade være med at male fanden på væggen allerede nu, det er jo ikke sikkert, at jeg er gravid. Bliver bare lidt nervøs....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

Som overskriften siger, er jeg i tvivl om jeg er blevet gravid. Sagen er den, at jeg for en måneds tid siden kom et par dage for sent i gang med p-pillerne... og tænkte faktisk ikke yderligere over det. Men så kom jeg til at læse i indlægssedlen, at man aldrig må gøre den p-pille fri periode længere, men gerne kortere! Hmmm... og nu kommer jeg jo til at tænke meget over det. Har været usandsynlig træt den sidste tid, har haft lidt niv i underlivet (ikke hver dag), lille pletblødning og en del kvalme. Jeg skal have min næste menstruation søndag / mandag, så der er jo ikke andet at gøre, end at vente og se. Jeg håber ikke, jeg er gravid, det er jo ikke helt planlagt. Selvom jeg gerne vil have børn nu, så er jeg ikke sikker på, at kæresten er helt klar. Men må hellere lade være med at male fanden på væggen allerede nu, det er jo ikke sikkert, at jeg er gravid. Bliver bare lidt nervøs....

Hvornår havde du pletblødning??

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

For ca. 14 dage siden +/-

Anmeld

12. maj 2011

Frøken J.

Jeg ville under alle omstændigheder teste ved din næste mens, selv hvis den kommer. En menstruation på p-piller er jo ikke en "rigtig" menstruation, så derfor kan du ikke tage den som sikkerhed for, at du ikke er gravid..

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er nok bedst at teste i næste uge også selv om mens kommer. Det vil jeg helt sikkert gøre  Jeg er meget opmærksom på min egen krop og kan bare mærke noget er anderledes, men nogle gange kan psyken også spille én et puds og stress og så videre kan påvirke.

Anmeld

13. maj 2011

Sidsel91

Krydser fingre for at du får det svar du vil have

Anmeld

13. maj 2011

Anonym trådstarter

Godt at jeg er travlt beskæftiget de næste dage med arbejde... så går tiden nok lidt hurtigere. Er lidt spændt på at teste mandag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.