Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er så tung i hovedet, næsen løber, øjnene klør og jeg vil allerhelst bare ligge under dynen
Andre der også har det sådan?
Jeg vil gerne levere denne allergi retur LIGE NU
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja har det nøjagtig også sådan
Jeg må tage piller, næse spray og øjendråber for at kunne holde ud at bare være lidt til.
Ved bare at juni plejer at blive værre end det er nu så frygter det lidt, der plejer ikke at være noget der hjælper.
Jeg hader også græs og er storforbruger at piller. Jeg nyser og pudser næse som jeg ved ikke hvad og går rundt med en grim rød tud, som heldigvis kan dækkes med lidt pudder.
Stakkels dig, stakkels os. Det er bare så træls
Silvermist skriver: Jeg hader også græs og er storforbruger at piller. Jeg nyser og pudser næse som jeg ved ikke hvad og går rundt med en grim rød tud, som heldigvis kan dækkes med lidt pudder. Stakkels dig, stakkels os. Det er bare så træls
Ja det er træls søde
Så havde vi lige en ting mere til fælles Hehe
W&M <3 skriver: Ja det er træls søde Så havde vi lige en ting mere til fælles Hehe
Ja det er sgu ved at blive mange ting som vi har til fælles søde Fint, så kan vi sidde og nyse sammen. Vi bliver da de mest charmerende tøser på dansegulvet
Silvermist skriver: Ja det er sgu ved at blive mange ting som vi har til fælles søde Fint, så kan vi sidde og nyse sammen. Vi bliver da de mest charmerende tøser på dansegulvet
Haha ja det gør vi helt klart
Vi skal have den sjoveste by tur her en gang til sommer
W&M <3 skriver: Haha ja det gør vi helt klart Vi skal have den sjoveste by tur her en gang til sommer
Glæææder mig
Uhhh hvor jeg kender det! Her er det godt nok birken der driller og det er endelig ved at være overstået for denne sæson!
K&S skriver: Jeg er så tung i hovedet, næsen løber, øjnene klør og jeg vil allerhelst bare ligge under dynen Andre der også har det sådan? Jeg vil gerne levere denne allergi retur LIGE NU
Har du overvejet at blive vaccineret mod det? Godt nok en dyr affære, men i længden er det dét værd.. Og i dag får man blot piller mod græsallergi og skal dermed ikke ned og stikkes hver uge..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128