HADER græs :-/ i hvert fald her om sommeren...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

K&S

Jeg er så tung i hovedet, næsen løber, øjnene klør og jeg vil allerhelst bare ligge under dynen

Andre der også har det sådan?

Jeg vil gerne levere denne allergi retur LIGE NU  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

W&M <3

Ja har det nøjagtig også sådan

Jeg må tage piller, næse spray og øjendråber for at kunne holde ud at bare være lidt til.

Ved bare at juni plejer at blive værre end det er nu så frygter det lidt, der plejer ikke at være noget der hjælper.

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

Jeg hader også græs og er storforbruger at piller. Jeg nyser og pudser næse som jeg ved ikke hvad og går rundt med en grim rød tud, som heldigvis kan dækkes med lidt pudder.

Stakkels dig, stakkels os. Det er bare så træls 

Anmeld

12. maj 2011

W&M <3

Silvermist skriver:

Jeg hader også græs og er storforbruger at piller. Jeg nyser og pudser næse som jeg ved ikke hvad og går rundt med en grim rød tud, som heldigvis kan dækkes med lidt pudder.

Stakkels dig, stakkels os. Det er bare så træls 

Ja det er træls søde

Så havde vi lige en ting mere til fælles Hehe

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

W&M <3 skriver:

Ja det er træls søde

Så havde vi lige en ting mere til fælles Hehe

Ja det er sgu ved at blive mange ting som vi har til fælles søde  Fint, så kan vi sidde og nyse sammen. Vi bliver da de mest charmerende tøser på dansegulvet 

Anmeld

12. maj 2011

W&M <3

Silvermist skriver:

Ja det er sgu ved at blive mange ting som vi har til fælles søde  Fint, så kan vi sidde og nyse sammen. Vi bliver da de mest charmerende tøser på dansegulvet 

Haha ja det gør vi helt klart

Vi skal have den sjoveste by tur her en gang til sommer

Anmeld

12. maj 2011

Silvermist

W&M <3 skriver:

Haha ja det gør vi helt klart

Vi skal have den sjoveste by tur her en gang til sommer

Glæææder mig 

Anmeld

12. maj 2011

TbCp

Uhhh hvor jeg kender det! Her er det godt nok birken der driller og det er endelig ved at være overstået for denne sæson!

Anmeld

12. maj 2011

Chris86

´Kender en der har slem græs-allergi, som er på en intens "kur" med flere sprøjter, som så sku ku fjerne allergien permanent.... om det så virker, er jeg spændt på at høre...

(har også selv diverse allergi´er det driller i sommeren)...

Anmeld

12. maj 2011

AndreasMor84

K&S skriver:

Jeg er så tung i hovedet, næsen løber, øjnene klør og jeg vil allerhelst bare ligge under dynen

Andre der også har det sådan?

Jeg vil gerne levere denne allergi retur LIGE NU  

Har du overvejet at blive vaccineret mod det? Godt nok en dyr affære, men i længden er det dét værd.. Og i dag får man blot piller mod græsallergi og skal dermed ikke ned og stikkes hver uge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.