Hejsa
Jeg er på barsel og afsluttede arbejdet på en meget dårlig måde med en leder der efter sigende har været ude efter mange af de ansatte inkl. mig. Denne leder er nu stoppet og en ny ledelse er trådt i kraft, hele arbejdsladsen er vendt på hovedet hvilket er en meget positiv udvikling.
sagen er den, at den tidl. leder har kørt meget psykisk terror på mig inden jeg gik på barsel og særligt under min sygemelding. Jeg frygtede meget at skulle tilbage til det arbejde da hun havde behandlet mig sådan. Uden at vide noget som helst om den udvikling der havde fundet sted blev jeg ringet op og her forklaret hvordan situationen så ud. Vi blev enige om at et møde ville være det mest hensigtsmæssige da vi jo ikke kendte hinanden (den nye ledelse og jeg) For 14 dage siden holdte vi så dette møde og her blev ledelse meget kede af den oplevelse og behandling jeg havde fået af den tidl. ledelse og de sagde til mig at de meget gerne så mig tilbage, men samtidig ville tilbyde mig en fyreseddel hvis jeg fandt dette mest hensigsmæssigt for mig ifb. med mine erfaringer på stedet.
Jeg er nu nået frem til at jeg vælger fyresedlen og på trods af at jeg nu skal på a kasse, er jeg LYKKELIG. Livskvalitet frem for alt andet. Men hold ferie hvor bliver det stramt rent økonomisk, jeg må søge alt hvad jeg kan og vil.. Jeg er bare så lykkelig over at alle de mavepiner jeg har haft ved tanken om at skulle tilbage dertil nu er forbi.
Ved ikke hvad jeg ville med dette, ville bare lufte mine tanker 
Nogen der ved hvad man får på en a kasse før skat? 
Anmeld