Hej Alle.
Nu har jeg lige født min datter her i tordags - hun er bare fantastisk!
Vi havde lidt ammeproblemer i starten fordi min mælk løb hurtigt til, fik jeg et meget spændt bryst og sår på vorterne.. 
Men det går bedre nu, men synes bare det er svært at finde en rytme, vi havde ellers lige kørt på 4 timers interval, men her fra igår har det været blandet med længereamninger på op til 40 min med små mellemrum, og så ned til hver anden time...
Nogle gange er hun helt utrøstelig og andre gange bare vågen, og vil have det på sin måde.. hm hvordan fungere jeres amning? Hvor længe sutter de ved jeres bryst? og hvor langt tid går der imellem? hvordan sover i? jeg for kun højst 2 timer af gangen, hvis det kan gøre det.. Og nu her om dagen hvor hun sover og jeg er vågen er jeg ikke spor træt...
Jeg har overvejet at købe en brystpumpe, fordi jeg i starten havde problemer med amningen, måtte jeg ind på barselsgangen og få det ene bryst tømt. Så hvis nu det skulle gå galt havde man en? Og så skal vi altså til mange fester (guldbryllup, 60 års osv, allerede næste lørdag) Så tænker jeg jo bare ih jeg ville da gerne have et glas eller to vin? Så kunne jeg måske malke lidt ud så der var til den omgang efter jeg havde drukket? der er jo noget med det man spiser/drikker først er i mælken efter 2-3 timer ikke?
Er der nogen der har nogen erfaring med udmalkning til visse lejligheder? jeg tænker også at en udmalkning engang imellem kunne hjælpe mig med at sove? Så min kæreste kunne give hende på flaske en nat nu om dag??? Eller er det for tidligt? hun sutter jo fint ved brystet...
Skrive gerne hvordan jeres hverdag kører og hvis i har nogen fif??
Det ville være en stor hjælp da man i disse dage godt kan være en smule frustraeret over tingene, og man for så meget forskelligt af vide fra sp og barselsgang.. Så er det bedre med nogen erfaringer.......
Linda med lille Caroline
Anmeld