Sirimor skriver:
Det lyder som en mor der ikke kan klare at have 3 børn. Hun virker som om hun overlader meget til sin mand. Hvis han så ikke kan/orker, så har børnene ingen der kan hjælpe dem.
At lade et barn være oppe til kl 21.30 en skoleaften - og det lyder til at det sker oftere, syntes jeg ikke er ok. Børn skal have deres søvn.
Jeg sidder tilbage og tænker om moderen er deprimeret? Eller om hun er så socialt belastet (opvækst mv.) at hun faktisk ikke magter rollen som mor? Og derfor bliver afvisende overfor børnenes behov. Hun virker enormt fokuseret på sig selv som person og ikke på børnenes bedste.
Jeg kunne altså godt læse dit indlæg og forstå. Det kan være svært fordi du skriver for i stedet for får - men det er da den eneste fejl 
Og jeg kan godt forstå din bekymring. Decideret omsorgssvigt er det ikke, så kommunen vil gribe ind. Men jeg mener, at kommunen har pligt til at gribe ind, hvis børnen tages for meget ud af skolen/ har for mange sygedage per år. Så måske er skolen obs på det?
Du kan altid ringe anonymt til kommunen og lave en indberetning - så kan det jo være at den støttes af skolen. Og det lyder til at den mor har brug for hjælp/ støtte til at blive en mere synlig mor.
jeg hun overlader alt til sin mand, ja jeg tror hellere ikke hun kan overskue 3 børn..
hun haft lidt svær opværst med hun blev mobbe af hun var tyk. men skulle det være med til hun er sådan nu ..
tak for lidt ros, ja jeg har dersværre fejl i min stavning, men prøver alt hvad jeg kan men det er lidt svært..
ja det er rigtigt, men hvis skolen siger noget til dem, så det skolen der noget galt i og ikke deres børn, sådan var det sidste de var skolehjemsamtaler, hvor der var ikke noget galt med skolen, det helt var skolen der opfyldet deres børn behov