morNov2010 skriver:
Hejsa
Jeg tror du går en rigtig spændende tid i møde, hvis du får jobbet.
Min søn er netop blevet udredt på Børne- og Ungdomspsykiatrisk Afdeling i Risskov. Han er blevet set ambulant, og vi har simpelthen sådan en god oplevelse med det.
Hvad er det specifikt du godt kunne tænke dig at vide?
Kh Mette
Uha... ja hvad vil jeg specifikt vide - tror bare jeg er lidt nysgerrig efter hvad det er for børn og unge jeg vil komme til at møde.
Og nysgerrig efter at høre hvad der har været godt og skidt i jeres møde med psykiatrien. Det der jo er rigtig spændende ved specialet - synes jeg - er at man kommer hele vejen omkring patienten - forældre, søskende, skole, fritidsordning osv osv bliver jo på et eller andet plan en del af behandlingen. Vigtigst selvfølgelig familien - og her er jeg nysgerrig efter at vide hvordan I har været inddraget - er I blevet "undervist" i sygdommen, har der været familieterapi etc?
Nu ved jeg ikke hvad din søn fejler - men jeg har jo en forestilling om at det er nogle lidt andre diagnoser jeg kommer til at møde end dem jeg er vandt til. I mit tidligere arbejde var patienterne fra 18 år og op og led af bl.a. skizofreni, anoreksi, borderline, depressioner mm. - men på denne afdeling er de unge fra 13-20
Anmeld