kender I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Caroline86

at man er SÅ frustreret og er så fyldt op at man bare har lyst til at løbe udenfor, smække med dørene og RÅÅÅÅÅBE og skrige så højt man kan? ikke fordi man er sur, men bare fordi der er følelser der skal uuuuud!!!!

og hvad gør I ved det når I får det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Aves.

Jeg gør det...eller tuder eller ringer til en og brokker mig....løber en tur...jeg skal bare have det ud..

Anmeld

12. maj 2011

Mormilla

Caroline86 skriver:

at man er SÅ frustreret og er så fyldt op at man bare har lyst til at løbe udenfor, smække med dørene og RÅÅÅÅÅBE og skrige så højt man kan? ikke fordi man er sur, men bare fordi der er følelser der skal uuuuud!!!!

og hvad gør I ved det når I får det sådan?

Når jeg får det sådan gør jeg meget rent!!! Ved ikke hvorfor. Men når jeg bliver meget sur eller ked af det så gør jeg rent. Tit bliver det vinduerne der bliver pusset

Anmeld

12. maj 2011

grøn · ært

Melder mig til en boksetime i mit fitnesscenter! Løber en tur, hvor jeg sprinter en masse og "råber" imens jeg løber.. Det skal også bare UUDD!! hvis jeg har det sådan

Anmeld

12. maj 2011

grøn · ært

Mormilla skriver:

Når jeg får det sådan gør jeg meget rent!!! Ved ikke hvorfor. Men når jeg bliver meget sur eller ked af det så gør jeg rent. Tit bliver det vinduerne der bliver pusset

hahah - ja, gør rent. Det gør jeg faktisk også! Hvis jeg diskuterer med kæresten, begynder jeg pludselig også bare at rydde op, midt i det hele :p

Anmeld

12. maj 2011

Mormilla

Hyldeblomst skriver:

hahah - ja, gør rent. Det gør jeg faktisk også! Hvis jeg diskuterer med kæresten, begynder jeg pludselig også bare at rydde op, midt i det hele :p

Hi hi okay jeg kan os finde på at stå og ryde lidt op imens vi diskutere

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Eva. skriver:

Jeg gør det...eller tuder eller ringer til en og brokker mig....løber en tur...jeg skal bare have det ud..

jeg hælder også mest til at tude...

Kan ikke løbe pga. knæ og ryg (det hjælper IKKE på frustrationerne) og jeg ved ikke hvem jeg skal ringe og brokke mig til.. eller over hvad!

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Mormilla skriver:

jeg kommer til at ødelægge ting hvis jeg skal gøre rent lige nu

Anmeld

12. maj 2011

Mormilla

Caroline86 skriver:

jeg kommer til at ødelægge ting hvis jeg skal gøre rent lige nu

Hi hi Jeg har os engang imellem cyklet en tur. Hvor jeg cykler meget hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.