mærkede i noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Kruse90

Hej piger.

Jeg tænke på hvor mange af jer mærkede noget til om ægget havde sat sig fast? Og hvor mange dage efter æu var det ca.?

Jeg går her og kan ikke holde ventetiden ud, så må bruge lidt at den på at spørge jeg

Jeg har idag ruget i en uge(yn)
Krydser for at den er der. Men har ingen tegn eler noget som helst ''endnu'' og heller ikke noget på fornemmeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Vial

Hej piger.

Jeg tænke på hvor mange af jer mærkede noget til om ægget havde sat sig fast? Og hvor mange dage efter æu var det ca.?

Jeg går her og kan ikke holde ventetiden ud, så må bruge lidt at den på at spørge jeg

Jeg har idag ruget i en uge(yn)
Krydser for at den er der. Men har ingen tegn eler noget som helst ''endnu'' og heller ikke noget på fornemmeren.

Jep - jeg tror, at jeg mærkede det (som jeg skrev i en anden tråd).

På 5. dagen havde jeg mavekramper. Det var så slemt, at jeg ikke kunne sidde stille. jeg gik op og ned af gulvet, mens jeg tænkte: Så blev de æg afstødt!!! Gik på toilettet senere, og havde haft en lille bitte blødning.

Senere samme dag blev der parkeret en rusten cykel i min mund!! Den stod der i ca. 3 mdr og kom tilbage i slutningen af graviditeten. Føj en klam metalsmag jeg døjede med. Den i sig selv gav kvalme. Mistede også appetit generelt.

MEN husk ingen er ens. Tror at de fleste ikke mærker noget - og når vi er på så mange hormoner, så kan det virkelig drille.

Anmeld

12. maj 2011

modesty

Nej, jeg mærkede ingenting. Og dét der var den bedste model for mig, var at lade være med at gå og føle efter tegn hele tiden. Man er SÅ opmærksom på sin krop hele tiden når man gennemgår sådan noget her. Den spiller dig et puds og fortæller dig alle mulige ting som ikke passer. Jeg har haft mavekramper flere gange og alle mulige andre tegn, der viste sig at være ingenting (eller min hjerne der fik min krop til at opføre sig mærkeligt). Så prøv at tage det roligt. Lad være med at lytte til hvert et lille pip din krop kommer med. Det eneste du kan regne med er blodprøven.

Og rigtig meget held og lykke!

Anmeld

12. maj 2011

Kruse90

modesty skriver:

Nej, jeg mærkede ingenting. Og dét der var den bedste model for mig, var at lade være med at gå og føle efter tegn hele tiden. Man er SÅ opmærksom på sin krop hele tiden når man gennemgår sådan noget her. Den spiller dig et puds og fortæller dig alle mulige ting som ikke passer. Jeg har haft mavekramper flere gange og alle mulige andre tegn, der viste sig at være ingenting (eller min hjerne der fik min krop til at opføre sig mærkeligt). Så prøv at tage det roligt. Lad være med at lytte til hvert et lille pip din krop kommer med. Det eneste du kan regne med er blodprøven.

Og rigtig meget held og lykke!

jeg må væbne mig med tålmodighed

Jeg tager en test om morgen, inden jeg køre ned for at få taget en blodprøve. (yn)

Anmeld

12. maj 2011

baby84

Kruse90 skriver:

jeg må væbne mig med tålmodighed

Jeg tager en test om morgen, inden jeg køre ned for at få taget en blodprøve. (yn)

Er det godt nok allerede i morgen du skal have taget blodprøve?? hehe jeg skriver allerde..hmm sådan føles det nok ikke lige for dig

Og ingen mens?? Den skal bare være der

Anmeld

12. maj 2011

Kruse90

baby84 skriver:

Er det godt nok allerede i morgen du skal have taget blodprøve?? hehe jeg skriver allerde..hmm sådan føles det nok ikke lige for dig

Og ingen mens?? Den skal bare være der

Nej det er først på næste torsdag
Så en hel uge endnu

Anmeld

12. maj 2011

baby84

Kruse90 skriver:

Nej det er først på næste torsdag
Så en hel uge endnu

okay så var jeg lige lidt for hurtig Puha en hel uge..man bliver lidt utålmodig på jer andres vejne.. 

hep hep begge guldæg

Anmeld

12. maj 2011

Kruse90

baby84 skriver:

okay så var jeg lige lidt for hurtig Puha en hel uge..man bliver lidt utålmodig på jer andres vejne.. 

hep hep begge guldæg

tusinde tak søøde.

Ventetiden er rigtig lang
Håber bare den er det hele værd i sidste ende

Anmeld

16. maj 2011

NoName

Kruse90 skriver:

tusinde tak søøde.

Ventetiden er rigtig lang
Håber bare den er det hele værd i sidste ende

Er lidt spændt...

hvordan går det???

Anmeld

16. maj 2011

Kruse90

noname skriver:

Er lidt spændt...

hvordan går det???

ikke så godt.

Har dog ikke svar endnu, men jeg er selv ret sikker på at den ikke er der:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.