Hvordan overfører jeg billeder fra min LG til computeren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.924 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Mi

Min telefon er helt fyldt op med billeder (altså intern hukommelse) og jeg vil gerne overfører dem til computeren. Men jeg har ikke fået sådan et usb kabel med ved køb af telefonen, så hvordan skal man så overfører billederne???????

Det er en LG viewty

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

serinasmor

har du fri mms ??

for så kan du sende hvert enkelt billede til din mail .. lyder som om det godt kan ta noget tid

ellers måske med bluetooth ... det har jeg bare NADA erfaring med

Anmeld

12. maj 2011

Mi

serinasmor skriver:

har du fri mms ??

for så kan du sende hvert enkelt billede til din mail .. lyder som om det godt kan ta noget tid

ellers måske med bluetooth ... det har jeg bare NADA erfaring med

Jeg har faktisk fri mms, så det kan jeg da lige prøve. Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på at jeg kan  Koster det mms takst at sende billeder til email?

Anmeld

12. maj 2011

serinasmor

Mi skriver:

Jeg har faktisk fri mms, så det kan jeg da lige prøve. Det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på at jeg kan  Koster det mms takst at sende billeder til email?

hvis du sender dem som mms fra din telefon og ikke som mail ..så ja .. så koster det mms-takst .. men hvis du har fri mms er det jo ikke noget problem

hmm ... kan du maile fra den .. for så ville jeg da helt klart gøre det i stedet

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

jeg har selv en lg og jeg bruger 2 forskellige metoder alt efter hvor mange billeder jeg skal overføre...

Enten bruger jeg bluetooth og ellers har jeg, i min computer, mulighed for at putte memorykortet fra tlf'en i og så overfører den det hele

Anmeld

12. maj 2011

Mi

Caroline86 skriver:

jeg har selv en lg og jeg bruger 2 forskellige metoder alt efter hvor mange billeder jeg skal overføre...

Enten bruger jeg bluetooth og ellers har jeg, i min computer, mulighed for at putte memorykortet fra tlf'en i og så overfører den det hele

Jeg har nemlig ikke noget memerykort i telefonen, det er den interne hukommelse og ikke microsd kort. Jeg har også prøvet med bluetooth, men den kan ikke finde computeren, og jeg ved faktisk heller ikke om den har det. Den har vist WiFi, men det er vist ikke det samme

GUD hvor er jeg da total it grøn

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Mi skriver:

Jeg har nemlig ikke noget memerykort i telefonen, det er den interne hukommelse og ikke microsd kort. Jeg har også prøvet med bluetooth, men den kan ikke finde computeren, og jeg ved faktisk heller ikke om den har det. Den har vist WiFi, men det er vist ikke det samme

GUD hvor er jeg da total it grøn

åhh... kan du ikke lægge billederne over på kortet så? bum bum... ja, ellers så må du næsten ud og have fat i et kabel (de er vist ikke så dyre) for det kommer DÆLME til at tage lang tid ellers

Anmeld

12. maj 2011

Mi

Caroline86 skriver:

åhh... kan du ikke lægge billederne over på kortet så? bum bum... ja, ellers så må du næsten ud og have fat i et kabel (de er vist ikke så dyre) for det kommer DÆLME til at tage lang tid ellers

Jo, det kan da være at jeg kan købe sådan et kabel. For det er da træls at jeg ikke kan få de billeder over. Og så vil jeg nok have sådan et hukommelse kort for det er da noget smartere.

Anmeld

12. maj 2011

Caroline86

Mi skriver:

Jo, det kan da være at jeg kan købe sådan et kabel. For det er da træls at jeg ikke kan få de billeder over. Og så vil jeg nok have sådan et hukommelse kort for det er da noget smartere.

forstår ikke at du ikke har fået det med da du købte telefonen? er du sikker på der ikke sidder et i?

Jeg har godt nok ikke en viewty, men mit hukommelseskort fulgte med telefonen.. og der var også et med til den lg jeg havde inden...

Anmeld

12. maj 2011

Mi

Caroline86 skriver:

forstår ikke at du ikke har fået det med da du købte telefonen? er du sikker på der ikke sidder et i?

Jeg har godt nok ikke en viewty, men mit hukommelseskort fulgte med telefonen.. og der var også et med til den lg jeg havde inden...

I så fald har jeg fået smidt det ud i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.