Æg donor :) ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2011

Anonym trådstarter

Skal man bare ringe til nærmeste Fertilitetsklinik og sige man vil være æggedonor eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

Holbæktrunten

Aner det ikke - prøv :0) eller prøv Google... Sejt hvis du gør det!!!

Anmeld

12. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Skal man bare ringe til nærmeste Fertilitetsklinik og sige man vil være æggedonor eller ??

Bare skriv ægdonation på Google - så kommer alt du har brug for at vide :0)

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Aner det ikke - prøv :0) eller prøv Google... Sejt hvis du gør det!!!

Har søgt men jeg kan nemlig ikke se hva om jeg bare skal ringe til Brædstrup inde på deres hjemmeside

Tak, Jeg Har længe ville hjælpe barnløse har bare ikke vist hvordan, men det fandt jeg ud af i går aftes, og jeg skal alligevel ikke have Flere børn end det ene vi har pt, så er der ligeså godt nogle andre der kan få mine æg, så de kan få ønske barnet

Anmeld

12. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har søgt men jeg kan nemlig ikke se hva om jeg bare skal ringe til Brædstrup inde på deres hjemmeside

Tak, Jeg Har længe ville hjælpe barnløse har bare ikke vist hvordan, men det fandt jeg ud af i går aftes, og jeg skal alligevel ikke have Flere børn end det ene vi har pt, så er der ligeså godt nogle andre der kan få mine æg, så de kan få ønske barnet

Synes det er SÅ flot en indstilling... Og overskudsagtigt. 

Jamen, jeg ville prøve at ringe og høre ad - lur mig om ikke de er mere end villige til at hjælpe 

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Synes det er SÅ flot en indstilling... Og overskudsagtigt. 

Jamen, jeg ville prøve at ringe og høre ad - lur mig om ikke de er mere end villige til at hjælpe 

Tak vil jeg prøve hvertfald

Anmeld

12. maj 2011

tinasmor

til dig for at tænke på andre.

Bare prøv at høre de private klinikker ad, de vil med glæde tage i mod dig. Der er nogle regler omkring alder osv men det kan de fortælle dig alt omkring.

Anmeld

12. maj 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

til dig for at tænke på andre.

Bare prøv at høre de private klinikker ad, de vil med glæde tage i mod dig. Der er nogle regler omkring alder osv men det kan de fortælle dig alt omkring.

Tak har prøvet at ringe en enkelt gang men der var optaget, men prøver igen senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.